I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bidrag med dina ideer!

Övrigt - Blandat

   

2006-12-16 19:35

Bidrag med dina ideer!

Jag bor för tillfället i Liberia, men är hemma i Malmö över julen. Nr jag åker tillbaka så ska jag fortsätta att utveckla det fotbollslaget jag har där nere för tjejer som är på gränsen till att prostituera sig för att överleva. Dessa tjejer är mellan 12-19 och mitt mål med hela projektet är att de ska bli självständiga och klara sig själv därför vill jag att de alla ska avsluta sin skola och förhoppningsvis ta sig till universitetet.

Jag har funderat på att öppna ett såkallat Youth Center, där jag vill bygga upp dansstudio, inspelningsstudio och ett workshop rum med olika inriktningar inom underhållning/journalistik/kultur...

Har du/ni några förslag som gör att detta projektet kan bli så bra som möjligt. Jag har såklart förståelse till om du/ni inte är insatta i samhället där nere, med allt vad det innebär men jag kommer modifiera alla förslag som kommer in så att det passar in.

Dessa ungdomar blir glada för minsta lilla, men jag vill att det ka bli så bra som det bara kan därför vänder jag mig till ALLA er som VILL komma med förslag och ideer.

Tack på förhand
Sarah

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...