I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hej jag är tvkock

Övrigt - Blandat

2006-12-16 16:36

hej jag är tvkock

Ja idag börja som alla andra dagar att jag skulle göra lunch.
Under tiden jag plocka ut sakern som behövdes för den gastronmiskamåltid kom jag på mig själv,  jag lekte Mat-Tina inte så sjukt som jag klädde mig i tjejkläder och prata skånska, utan jag prata med "mig själv" som jag va tvkock jag blev helt vetskrämd och ringde efter pizza vill inte vara sjuk.
Nu undrar jag, om det bara är jag som är så sjuk och gör detta?
(är rädd för att det är så)

kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.

inte målaren tillståndet

2006-12-16 16:37
Nej du är inte själv om att göra så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-16 16:38
Nej du är inte sjuk, du är kreativ och fann ett sätt att roa dig själv på.

2006-12-16 16:38
 HAHA!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2006-12-16 16:45
Så gör jag med.. Fast på engelska.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Toastare

2006-12-16 16:52
Jag gör det också... fast inte lika mycket längre.

jag erkänner, är det bara jag och hunden hemma så gör jag programmet för honom...fastän jag vet att han don't give a fuck
Jag skyller allt på Emma!

2006-12-16 16:53
Så gör jag med.. Fast på Finska med kinesisk brytning.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-12-16 16:55
BountyBoo F26

Haha DET däremot är sjukt ;)

Toastare

2006-12-16 17:06
Keffoo

äh, vi vet att du hade gjort samma sak om du hade haft en hund... plus videofilmat det hela! ;)

2006-12-16 17:16

HAHAHAHHAA
Femme fatale

2006-12-16 17:22
haha jag trodde att jag var ensam om detta. Jag leker alltid tv-kock när jag lagar mat, sjukt kul ju.

2006-12-16 17:25

alltså, haha mår ni bra mina barn?

mn jag ska inte säga nåt, en gång för flera år sen pratatde jag med mig själv i spegeln eftersom jag var så uttråkad. tyvärr kom pappa på mig och efter det är det lite känsligt ämne--
Femme fatale
Toastare

2006-12-16 17:29
Amar

därav ditt nervösa skratt! det är ett traumatiskt minne för dig! Du får släppa spärren

Idag ska Mat-Bounty laga pastasallad...fast under tystnad!

2006-12-16 17:30
BountyBoo

Men du fick ju inte säga det :/

Amar
Kör du en De Niro-taxi driver-grej då eller vad brukar du säga när du får tillfälle att prata med dig själv öga mot öga? :)

2006-12-16 17:31
Keffo. det blev bråkig stämning framför spegeln, den fula subban sa en massa ovettigt och jag blev lack

*ricki-lake-huvud*

pappa grät av skratt, han låg på golvet utanför mitt rum och grät
Femme fatale

2006-12-16 17:34
hahah ganska pinsamt, fast varför ska sjunga i duschen vara en accepterad "konstform" och inte spegelsnack? jag har iofs hört att spegelsnacket är jävligt accepterat på fyllan.

2006-12-16 17:36
Keffo. jag sjunger i duschen, haha!

och i bilen eftersom det är fel på ljudanläggningen, och jag har en mental CD som går på repeat, killen blir galen tror jag, men ahn är för feg för att be mig vara tyst

Femme fatale
Toastare

2006-12-16 17:36
"fy fan vad full du är... ojojoj vad du kommer vara bakis i morgon stackare... men snygg är du"

2006-12-16 17:39

Keffo, rent allmänt har jag pinsamma vanor. jag har en att om en person kör (killen) så måste jag håll i en låtsasratt (luftratt) brevid och göra vrum vrum ljud och härma hans svängar. och om jag vill att vi tar en annan väg försöker jag vrida luftratten åt motsatt håll

men prata med mig själv när jag lagar mat+ näee. men jag kom på varför. jag lagar ju inte mat.
Femme fatale

2006-12-16 17:42
haha! gör precis som bounty faktiskt, ibland iallafall.. snackar med hunden när jag lagar käk..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-16 17:46
Amar F19

Haha du har nog missuppfattat något, den vanan är inte pinsam...den är bara sjukt jobbig :)

BountyBoo
Haha, jag har iofs alltid så pass mycket självinsikt att jag oftast tycker jag ser fördjävlig ut på fyllan, kanske är ett tecken på att jag inte är tillräckligt full än.

...dessutom visas du inte som online hos mig :/ bugg.

2006-12-16 17:48
Keffo, haha vilken av de alla? Äh! jag är underhållning. familjens clown som sekten, även känd som La Familla uttryckte det senast idag

klassens clown också förövrigt
Femme fatale

2006-12-16 17:50
Den där du torterar din pojkvän med jobbiga motor-ljud :)

2006-12-16 17:57
Keffo, nejnej han är för hjärntvättad för att förstå det jobbiga.

men man vet aldrig, han kanske egentligen  iscensätter avrättingar på mig  i skallen när han säger aw, bebis

haha
Femme fatale

2006-12-16 19:40
hah . jag brukar göra det :] fast jag imiterar henne så mkt jag kan "jaah , oh så tear man deå saaltet peå .. o de bleir ieettegåått.." de e fetkul när man står o lagar köttbullar & snabbmakaronies ;]
- men nog om dig nu.

2006-12-16 19:43

Låter bara som att du är lite bäng.

Yeah!

2006-12-16 19:59
Jag brukar göra det på läspande britishenglish samtidigt som jag låtsas jag är litet stressad och slänger byttor omkring mig. Sen skrattar jag som en psykpatient åt mig själv.

Jag har funderat på att göra det naken också så jag blir en RIKTIG naken kock, naked chef, naked cock 
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-12-16 20:51
haha . :D
- men nog om dig nu.

2006-12-16 21:21
spela in o skicka till öppna kanalen!=D HAHAHAHAHA
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-12-16 21:22

jaa haha, lätt :D do it !

- men nog om dig nu.
Toastare

2006-12-16 21:24
keffoo

då får du dricka mera!!

japp, det var för jag satt med safari som jag ssåg ut att vara offline

2006-12-16 21:27
Aaa det skulle ni gilla va ;) jag vet jag veeet. Men nej sorry girls members only hehe
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-12-16 21:28
been there done that..
kanske borde börja ta betalt och visa skiten?
cry me a river!
--> thcrew

2006-12-16 21:38
Jag leker nakna kocken.
My heart lives in my vagina.

2006-12-16 21:47
haha jag gjorde så förr, sen började jag tycka det var pinsamt inför mig själv och slutade.

Nu sjunger jag mest jättehögt när jag är ensam, har papperstunna väggar i detta huset. Mina grannar tittar lite konstigt på mig ibland.

2006-12-16 22:00
Vi är så jäkla järntvättade att det blir komiskt... Även jag har hållt på med detta ... Fyfan...

2006-12-16 22:04
jag pratar med mig själv alltid när jag är ensam, det är soft man vet svaret redan och det är oftast det svaret man vill höra/veta.

2006-12-17 00:11
Har en kompis som brukar leka att hon jobbar i klädaffär när hon lägger in kläder i/rensar garderoben. :P
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2006-12-17 00:26
vet hur det där känns asså, jag har en jobbig ovana att sitta och göra egna ljudeffekter och röster när jag är helt inne i och koncentrerad på ett tv-spel. och så viftar jag som fan med kontrollen också när gubben ska hoppa eller nåt sånt, som om det skulle hjälpa liksom!Skulle va lite småskämmigt om nån vandrade in och såg mig hålla på sådär asså!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-12-17 01:50
Fan va skönt att jag inte är ensam om denna sjuka vanna, nu slipper jag ringa efter puiza eftersom det verkar vara full normalat att leka tvkock.
Jag kanske yom kan skicka in det till öppna kanlen som loria sa och få mina femton minuter, det kommer ialf va bättre än dom tre galna grekiska kockarn

Roni brukar jag oxå ialf när jag spelar sportspel då leker jag Arne Hegerfors
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-12-17 08:47
Fueldog du verkar inte vara ensam om de om man kollar i tråden
inte målaren tillståndet

2006-12-17 12:14
hahaha jag gör så hela tiden
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.

2006-12-17 12:28
Jag gör alltid så när jag är ensam hemma o lagar mat.
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2006-12-17 15:30
jag hatar när saker tar lång tid så när jag lagar mat brukar jag svicha fram och tillbaks som en galning och sjunga jävligt högt samtidigt.. allting ska gå fort som fan och jag städar allting innan jag får sätta mig o äta

ibland tänker jag på nån serie eller nån film och brukar säga  repliker högt för mig själv och sen svara och vara den "andra personen" ... sen dansar jag ju också, brukar öva piruetter osv när ja väntar på att pastan ska koka klart o så

sen har jag fått nån sjuk tvångstanke när jag gjort klart maten och säga AHAA THIS MY SHIT innan får jag inte äta
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-12-18 00:30
Jag kan inte äta i köket känns så sjukt ensamt och patetiskt att sitta vid ett bbord med tre toma stolar,  tycker att det är lite likt Roland i Torsk på Tallin att sitta ensam vid ett bord, SÅ sitter mig  och äter vid tvn
inte målaren tillståndet

2006-12-18 00:42
haha jag med alltid så när ja lagar mat..då blir de roligare , och så låter man smart å flitig
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2006-12-18 00:43
nuss jag fick den här "vad gör du när Kelda gör jobbet?"-reklamvibben när du beskriver det...din version är den reklamen som går mellan låtarna på "Yo MTV Raps" på nätterna
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2006-12-18 07:34
poor Roland...så kör han fram sin lilla serverings vagn till bordet och drar ut stolen till sig själv..hehe =)
Da Cash Mach

2006-12-18 08:29
jo exakt så känner man sig när man äter själv i köket.. oh så drar han ut stolen till sig själv  så tragiskt för folk som inte vet va vi flummar om kan kolla här
inte målaren tillståndet