I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Håller inte lögnen?

Övrigt - Blandat

2006-12-14 23:11

Håller inte lögnen?

Fick den lysande iden av nån i min andra tråd och kom på att det är sånt man måste veta.

Håller verkligen lögnen?

Kan ta imorse som exempel, gled in på jobbet en halv timma försent, chefen undrar ju givetvis varför jag är så sen. Jag drar till med att jag inte alls är försenad för att det står att jag börjar vid halv elva och inte tio som det står på hennes schema och i datorn. Grejen är att hon verkar svälja det hela med hull o hår.

Det jag undrar är alls vilka av era lögner som alltid håller?

There is plenty off fish in the sea.

2006-12-14 23:12
"Inte ikväll, jag har huvudvärk"
My heart lives in my vagina.

2006-12-14 23:13
Haha har aldrig sett en kille dra den, men det e ballt. Feminism. haha

2006-12-14 23:14
Jag är flicka, hej hej!
My heart lives in my vagina.
Toastare

2006-12-14 23:29

Ragga i gästböckerna tack!

Jag skyller allt på Emma!

2006-12-14 23:29
Sjysst, nu kan det bli en grym tråd ändå!

2006-12-14 23:38
"Ljug inte, min vän, så behöver du inte komma ihåg vad du har sagt."
Satan va poetiskt. Men det stämmer. Ljuger aldrig nuförtiden. Känns jäkligt bra. Tänk om alla kunde lägga av med det. Vilken värld vi skulle haft.

Hmm, ska nog lägga mig snart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-14 23:43
lögn som nästan alltid fungerar: bussen var försenad
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.

2006-12-14 23:52
"jag mår/mådde dåligt"

klockren i alla lägen.
each one, teach one! för hiphopen vidare

2006-12-14 23:55
jag har migrän. alltid i alla lägen.
syumoan akoinwe!

2006-12-15 00:11
migrän is teh shit. har haft det på riktigt en eller två gånger.
funkar alltid.
Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2006-12-15 00:35
De enklaste lögnerna är de bästa.
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-12-15 00:51
Nej, ska man ljuga ska man ljuga ordentligt!

2006-12-15 01:04
Nybörjare.
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-12-15 01:31
i´m going with the "inte nu, jag har ont i huvet"

2006-12-15 03:20

Så fort man tvekar, blir generad eller tappar fattningen på något sätt så förstår den andra personen att man ljuger. Är man lugn och sansad kan man nästan säga vad som helst.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-12-15 03:33
jag har i stort sett alltid någon typ av back-up lögn utifall saker går snett. har väl kanske att göra med det faktum att jag ofta gör saker som jag måste hemlighålla från personer i min omgivning. måste säga att jag är en jävligt duktig lögnare, kan minnas ett enda tillfälle som min lögn blivit genomskådad och det var typ i 6:an. if I'm gonna do wrong, at least I'm gonna do it right. gud vet hur mycket man har lurat i föräldrarna för att skona stackarna...

måste vara jävligt drygt att vara kass på att ljuga. har en kompis som är sån. han KAN verkligen inte se trovärdig ut när han ljuger.

2006-12-15 07:10
Jag brukar ljuga om att det bor någon i löven, de jag sagt det till har trott på det i 3 år nu(dom tycker det är jättekul tydligen, för dom skrattar varje gång jag påstår detta)
va?

2006-12-15 10:19
"Inte ikväll, jag har huvudvärk"  / Th1ef P12

Fast den där är så grymt elak, för _ALLA_ killar vet att det är en lögn så det är egentligen inte en lögn som vi går på, mer accepterar alt. känner oss sårade av. Det är bättre om ni säger att ni inte är på humör eller inte känner för sex just ikväll istället.

Har väll nångång på jobbet ljugit om att jag är bakis, men det känns mer som om dom låter det vara än att dom går på lögnen. Annars tror jag inte jag ljuger så ofta. Ljuger nog mest för mig själv när jag typ försöker komma på godkända anledningar att slippa träna osv.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-12-15 10:54
mer lögner i världen, kristen godhet är ett konstigt hjärnspöke, det finns ingen himmel att vänta och det är bra hjärngympa att hålla fem olika verkligheter i luften samtidigt, plus att man inte skadar lika många och för det mesta framstår som en väldigt berest och informerad människa.

hitta på egna undersökningsresultat och ange extremt trovärdiga källor ur tomma luften är det underbaraste jag vet i dagens titel-fixerade elitist samhälle(en effekt av våran strävan efter jämlikhet och alltså våran feghet att tillrättavisa folk på egen-byggd grund, eftersom vi då skulle sätta oss över de), folk har ingen inbyggd kritisism angående påståenden utan kollar bara på titeln av källan, står det dr. eller någon känd nyhetsbyrå så är det sant, annars är det falskt, paradigmpopulister.

jag hänvisar till politik forumet för vidare studier av dessa I-huvudet-domnade personer.

p.s, hela detta inlägget var en lögn, jag är raka motsatsen till hur du uppfattade mig efter att ha läst detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 11:19

fan jag ljuger ju nästan jämt, men jag är inte asbra på det, skulle säga att jag är bättre än medel. men alla lögnerna sitter inte klockrent.

har blivit genomskådad ett par ggr, men inte om de värsta lögnerna.