mer lögner i världen, kristen godhet är ett konstigt hjärnspöke, det finns ingen himmel att vänta och det är bra hjärngympa att hålla fem olika verkligheter i luften samtidigt, plus att man inte skadar lika många och för det mesta framstår som en väldigt berest och informerad människa. hitta på egna undersökningsresultat och ange extremt trovärdiga källor ur tomma luften är det underbaraste jag vet i dagens titel-fixerade elitist samhälle(en effekt av våran strävan efter jämlikhet och alltså våran feghet att tillrättavisa folk på egen-byggd grund, eftersom vi då skulle sätta oss över de), folk har ingen inbyggd kritisism angående påståenden utan kollar bara på titeln av källan, står det dr. eller någon känd nyhetsbyrå så är det sant, annars är det falskt, paradigmpopulister. jag hänvisar till politik forumet för vidare studier av dessa I-huvudet-domnade personer. p.s, hela detta inlägget var en lögn, jag är raka motsatsen till hur du uppfattade mig efter att ha läst detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.