I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-11 13:11

Kuddar!

Det kanske är lite tabu i dagens samhälle, men jag vet att det måste finnas flera som mig, det är dock inte ett problem som man pratar om, men det finns där och det bara växer och växer.

Jag pratar självklart om vanliga kuddar man har huvudet på när man sover, problemet är att dessa nya nackkuddar försvårar för oss som inte sover på rygg, sover man på sidan kan man räkna med huvudvärk och nackspärr, men det är inte bara dessa kuddar som ställer till besvär, utan även dessa mjuka kuddar som finns överallt, de är för mjuka, man liksom sover på madrassen med huvudet för att kudden är för mjuk, så vad ska man göra? Det måste väl finnas sköna kuddar?

Jag har kvar min kudde ifrån 1990-talet och det är den enda kudde jag kan samsas med, men nu är övergången ett faktum, så jag behöver veta hur svenska folket väljer kuddar. Hur lyckas ni sova på nätterna?