I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobba eller plugga eller bara byta jobb??

Övrigt - Blandat

   

2006-11-30 12:25

Jobba eller plugga eller bara byta jobb??

Det är så att jag har fast anställning på mitt jobb men har ett tag gått i pluggtankar men vet dock inte vad jag vill bli, jag är en tjej på 25 år och börjar känna att om jag ska börja plugga så måste det fan bli nu eller aldrig, samtidigt som jag inte vet va jag vill göra med mitt liv heller så är det svårt att bara börja plugga helt upp å ner, jag tycker att det är kul att snickra å sånt å samtidigt tycker jag det är kul med ekonomi å mkt mer som är varandras motsattser.

jag har börat misstrivas på jobbet pga diverse problem som uppstått med mina arbetskamrater & chef, jag har försökt reda ut dessa men det går inget vidare, så nu har jag börjat söka nytt jobb men vill inte återgå till det jag gjorde innan jag började på mitt nuvarande jobb, vilket var resturang i ett antal år, så kan ni snälla hjälpa mig med råd om va ni tycker att jag ska göra?!

börja plugga, hade tänkt mig snickare för det verkar skitkul, men jag hittar inga utbildningar inom det, eller bara byta jobb eftersom jag numera inte kommer överrens med mina arbetskamrater, eller pga pengarna stanna kvar å va olycklig eftersom jag tjänar rätt bra nu och tyvärr så styr pengar alltför mkt i vardagen.