I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

känner ni igen er?

Övrigt - Blandat

2006-11-30 11:52

känner ni igen er?

Jag är så jävla irriterad på mig själv . Hur fan kunde jag klanta till det så jävla o göra så dumma val när jag va mindre? pga av allt som jag gjort/sagt så får jag pröjsa för det nu . Måste gå igenom så jävla mycket skit som jag helst bara skulle vela skita i . 

Gör ont ända in i jälen att varenda jävla dag få jobba häcken av sig o bevisa en massa hela tiden . För gör man det inte kommer man precis ingenstans . 

Läget är såhär . När jag var 13-14 spang jag runt som en liten hood-rat . Tog droger, sålde droger , snodde bilar, hängde i "gäng", snodde saker, fuckade till familjen, rymde hemifrån, hade lvu, bodde på behandlingshem, hos flera olika familjer . 

Men det var DÅ ! Nu är jag en helt annan person . Jag vill inte längre hänga med de gamla folket o göra dumma saker . Nu vill jag för en gång skull utbilda mig till frisör . Lära mig spela piano som jag alltid varit sugen på men aldrig vågat för att alla andra skulle ha tyct att det va töntigt . 

Men nu så tvingad jag gå i en mellanvårdsverksamhet med en massa losta människor som inte ens går att jämföra med mig . Som skiter i sitt liv . Vill leva livet som en fest osv . Jag blir dessutom behandlad som ett jävla mongo av dom som jobbar här .  "ja oj så duktig du var nu" bara fem minuter försenad, jätte bra jobbat, fortsätt så" . Som om jag vre 3 år . Och så här ska det vara i ett år till innan dom släpper tag i mig .Så jag MÅSTE altså dyka upp hit varje dag . gör jag inte de får jag aldrig komma härifrån .

vet inte riktigt vad jag ville få fram med den här tråden. Skriva av lsig lite kanske .  Är det ingen som känner igen sig lr måste GILLA läget varge dag bara för att få göra det man igentligen vill . lr är jag helt ensam ??

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.