I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jävligt bra anledning,

Övrigt - Blandat

2006-11-25 23:19

Jävligt bra anledning,

till att hålla sig nykter om helgerna, förutom att man inte bidrar sig leverskador, att man lackar efter på sociala fronten dagarna efteråt, får sämre balanssinne och enbart tar skada.. Har första nyktra helgen på dryga 1-2 år nu och känner att man har ingenting alls att göra.. Okej, om man har arbete och sliter 9-5 varje dag Mån-Fre så kan det vara skönt att enbart göra skit på helgerna, men när nyktra helger övergår till vanliga vardagar mår man sämre än skit.. Råd och rön till helgaktiviteter nu då?

MVH
R

wan me tå ki yå ä?

2006-11-25 23:53
kan du inte gå ut och roa dig som vanligt utan att supa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-25 23:54
köp ett tvspel
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!

2006-11-25 23:57
-gå på bio.
-umgås med polarna.
-dejta.
-knulla.

det finns massor

2006-11-26 00:01

Måste väl  finnas massor med saker att göra. Tex måste det väl finnas någon anledning till att tv visar filmer på just helgerna.

Tv-spel är bra. Tv-spel är kul.
Min pojkvän spelar WoW på helgerna. Det är inte lika kul.

Bio, middagar... träna, simma... hobbys... mysa...

Alkohol är dåligt. Hitt på nåt bara.

"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."

2006-11-26 00:49
uhm, tv-spel hör till min vardag dvs ingenting exklusivt.. Dejta kan jag inte om jag är nykter. Gå ut och röra sig med onyktert folk vid nykter tillstånd är ingen höjdare. Pyssel känns omordernt. Virka har jag inte tålamodet för. Laga middagar gör en fet vilket gör att man inte får knulla då man väl är onykter. En flickvän skulle va skönt men det är alltid samma skit i slutändan. Jag tror jag behöver alkoholen helt enkelt, även om det är min fiende! :P
wan me tå ki yå ä?

2006-11-26 00:54
remceee 
är du från pite?

2006-11-26 01:26
Nåt som får mig vara nykter på helger är träning. Den vill man ju optimera!
träna som fan, laga god mat, bio !

dagarna är ju lungt.. kvällarna svider mest för mig.. gör nåt som gör en utmattad så löser det sig !
The sky always had little fluffy clouds..

2006-11-26 01:41
myassisonfire

tack...... det är bara att sätta igång... det vet du !
The sky always had little fluffy clouds..