könssjukdomar. nej, jag orkar inte. blä.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
nhoj hmm minns inte riktigt, såg det häromdagen dock.
SKU - SKU - SKULASON!
Klart sex är nått att ge som pressent, är det nått speciell sex. Menade inte på missionären.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diamonds are a ladies best friend...
www.projectedwin.blogg.se
en påse bilar
www.gbg031.se
ni suger och det bästa rådet jag har läst här är det där om gosedjuret. Vem fan uppmuntrar sin tjej till att knarka? Antingen är presenterna så jävla fjolliga eller bara så jävla dumma att det inte finns. Han får ta o köpa henne två presentkort på SF, för ni suger på att ge råd.Diamonds are a ladies best friend... WORD!
whoopzidoo
tid och engagemang..
gör nåt kul åt henne. lägg ner lite tid och omsorg i vad du gör så ska du få se att det blir med uppskattat än nåt du tjackat..
även om det "bara" är nån teckning eller en bränd skiva med värsta hemmamicklade omslaget så hajar hon (förhoppningfullt)
att du suttit dig och lagt ner tid på hennes present..
M-LINE
promenad och handla gosedjur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-11-24 17:54
vodka
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
promenad till Kista Centrum? Låter utmärkt. Eller kanske en promenad till guldfynd kanske?
whoopzidoo
Det är iof inte min tjej, utan min kompis tjej som jag gav två biljetter till konserthuset till. ^^ De uppskattade det som fan och tyckte jag var gullig/snäll
www.projectedwin.blogg.se
aids
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
som sagt gör nåt en tavla.. nåt annat... annars så hosta på en tattoo den sitter där den sitter å DU vet att du betala den hahahahhaa Och de bästa e: Hon e påmind om dig resten av livet HAHAHAAHAHAHAA
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
ge henne en tröjja med eget tryck från myownlabel.com eller nått annat!
en fet smäll och en citadon på det, nä men, köp nått armband och gravera nått sött i det?=)
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
felici-jah.. blommors värde som gåva ligger ju knappast i det materialistiska utan poängen ligger ju i det symboliska värdet.. om man nu inte e gniden och ska ha 100 röda rosor för att det ska duga..
cry me a river! --> thcrew
ett litet fotoalbum med massa minnesbilder i, det är assött att få.. bara fått det en gång men man log varje gång man kolla i det.. värre att titta i det när man gjorde slut dock ^^
ni suger och det bästa rådet jag har läst här är det där om gosedjuret. Du suger, kom på nåt själv.
caupolican P25 jag har redan kommit överfund med problemet att jag är sämst på att välja ut presenter, det är därför jag rådfrågar här på Whoa. 1 av 20 idéer är bra här. "En fimp i ögat ".. bara ett av alla vettiga svar jag har fått här.
whoopzidoo
DILDO!!! hihihihiihii Nee men smycken funkar ju alltid....
antwon P21 ska du köra en comeback får du komma med bättre grejer pulver.
En puss.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
en tanke. det är tanken som räknas..
cry me a river! --> thcrew
Ge henne ett jenka eller ett pack juicy fruit. "All I got for hoes is hard dick and bubblegum"
man kan ge dom ett knull jag tycker om att knulla.. det är coolt
hejhej
aanthony P18 Men det räknades ju inte!! Läs inlägget ffs! (lolzor) Därför jag tipsade om tuggummi.
för att vara lite nyskapande föreslår jag en tatuering!
Kan ni ens tänka er att ge bort det här i julklapp till er käraste? Fan vad ni är glyttiga. That's enough. Sitt ni o knarka med era flickvänner medans ni kallar dom horor. Kör på. Saarvi, haj.
whoopzidoo
Vem fan uppmuntrar sin tjej till att knarka? Uppmuntra och uppmuntra, vet man att ens kompis, som i mellanöls fall, röker så varför inte ge henne någonting man vet att hon kommer ha användning för istället för nått tråkigt jävla trams?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
om man köper en bong o såna saker så känns det som uppmuntring. Saknas bara att han köper gräset åt henne.
whoopzidoo
Mjuka stenar från en fors haha det var det gulligaste..
Felici-JAH Jag hade blivit aslycklig om jag både fick bongen OCH gräset, det hade ju vart det ultimata. tycker jag. det är ju inte direkt så han tvingar henne, hon gillar att smoka, varför då inte köpa något som hon faktiskt kommer ha användning för?!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Sitt ni o knarka med era flickvänner medans ni kallar dom horor. hahahaha. finns du ens på riktigt? allvarligt. tror du att alla som smokar sitter och kallar sina flickvänner för hora? hahahahaha. jag har då aldrig blivit kallad hora någonsin. Vafan vet du egentligen?
*..emelie..* om din bortrökta hjärna tänker efter lite, så kanske du förstår att det handlar om att jag är irriterad över sakerna som skrivs här. Det enda folk skriver är att han borde ge bort sex, eller fimpa sin tjej i ögat, eller ge henne knark o dylikt.Ge henne ett jenka eller ett pack juicy fruit. "All I got for hoes is hard dick and bubblegum" Ja.. jag finns på riktigt. Sluta ta åt dig av sakerna. Sitt du o hoppa upp o ner över att din pojkvän uppmuntrar dig till droger, jag tänker dock inte ens ägna en tanke åt att bry mig. Det är bättre att vara emot det, än för det - o det visar man nog rätt bra genom att INTE köpa en bong.
whoopzidoo
Jag skiter fullständigt i att diskutera era jävla pissåsikter om knark o sprit, jag undrar för i helvete bara vad man kan ge en tjej för något sött! Gud min skapare, vad ni kan vara dryga.
whoopzidoo
Bara något i stil med en bra present. Va fan är sex, en fimp i ögat, en bong, en dildo, öhm.. ja vad mer för skit har ni radat upp? ett paket tuggummi, va fan är det för presenter? en dvd med alla sex and the city avsnitt. Se där. Löste problemet själv, nu kan tråden nästan tas bort.
whoopzidoo
för hans tjej.. han behöver bara ett tips
whoopzidoo
Felici-JAH jag vet inte om jag och min bortkrökta hjärna förstår var du vill komma... Sluta ta åt mej av sakerna? Lite svårt när det är mej du svarar. right? Vadå bättre? Är det du som bestämmer vad som är bättre eller sämre för folk eller? Hon som fick bongen, gillar antagligen bongar och att röka, det är då det en perfekt present enligt mej. Gillar man det inte, som dej, är det en dålig gåva. Sitt fan inte och säg vad som är bättre eller sämre för andra.
Bara något i stil med en bra present. Va fan är sex, en fimp i ögat, en bong, en dildo, öhm.. ja vad mer för skit har ni radat upp? ett paket tuggummi, va fan är det för presenter? en dvd med alla sex and the city avsnitt. Se där. Löste problemet själv, nu kan tråden nästan tas bort. en dildo och en bong kan också vara bra presenter, om det passar personen som får det. en dvd med alla sex and the city avsnitt är inget jag skulle digga direkt, så då måste jag säga att det är ett dåligt förslag.
mitt ex gav mig ett stort inramat foto av när vi har våldsamt sex. Min sambo får ta att den hänger på min vägg än.
Yeah!
ta dina små irritationer i gästboken om det nu illa tvunget måste diskuteras. Tråden handlar inte om dig o din kärlek till droger.
whoopzidoo
JAG tycker helt klart en rosa playboy utstyrsel!
det sötaste som man kan ge en tjej växer i afrika, nu kommer jag inte ihåg vad det hette, men det var iaf över 1000 ggr sötare än socker, DET är sött!
won´t be more? too bad!! =)
Pinsamt att folk verkligen tar inlägg på allvar...
Men för helvete din lilla hippie. Det jag gav bort hade många tankar bakom presenterna. Sen uppmuntrade jag inte henne till att röka, för nått röka gav jag inte, utan smoking tools. Det är lagliga i Sverige om du inte visste det
men ... om du e så bort om flötet att du inte fattar själv att du inte skulle få bättre förslag än de här från whoa så skafa dig vänner å fråga dom om förslag ist... mellanöls present va ju bra mkt mer personlig en ditt jävla förslag på biobiljetter, ja skulle bli deprimerad om miin kille kom med biobiljetter till mig de e fan de opersonligaste som finns, bong kan man iaf ha som prydnad även fast man inte röker. Sen om emelies hjärna är sönderrökt eller inte vet väl inte du? Varför gå på personangrepp??? Hennes inlägg handlade ju inte ens om hennes "kärlek till knark" ??? De handlade om att en bong visst kan va personlig, å att de inte alls är en uppmuntran till att röka på. Om nån ger dig en splatterfilm, innebär de att den uppmuntrar dig till att gå runt å mörda folk då eller??!
!! :)