I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mystiska händelser i mitt rum

Övrigt - Blandat

   

2006-11-21 16:05

Mystiska händelser i mitt rum

Jag är skraj.

Under de senaste 8 åren har jag bott nere i en källare. Källaren består av en trappa ner till mitt rum, sen ett dressingroom och sen en tvättstuga. Här händer mycket konstiga saker då och då. Jag ska rada upp en del av vad som hänt, har du någon logisk förklaring till spektakeln tell me.

  • 3 månader sen i dörren mellan dressingroomet och tvättstugan ligger en ånga/rök i två timmar. Kunde inte ta fotografi hade ingen kamera. Blåste man mot "röken" hände ingenting det rörde inte på sig bara fanns där. Sen försvinner röken och lampan i dressingroomet sprängs.
  • 1 månad sen min kompis sitter i mitt rum i en soffa jag går ner för trappan är hundra procent säker på att någon går in dressingroomet, tror det är kompisen som ska skrämma mig, springer efter och ska skrämma honom trodde jag. Men ingen är där och min kompis knackar mig i ryggen.
  • 1 dag sen ligger och försöker sova, klockan är väl runt två och helt plötsligt är det någon som skriker "tschhh" rätt in i mitt öra jag känner liksom "blåsten" från "skriket" blir livrädd hoppar upp tänder alla lampor springer upp och alla ligger och sover. Borde även ha hört om någon trampat ner för trappan.

Jag känner mig vetskrämd nu idag, förstår fortfarande inte vad det är frågan om och känner mig konstant iaktagen. Har hänt många fler såna här småsaker men inte värt att rabbla upp.

Så fram med alla kluriga tankar, logiska förklaringar och egna erfarenheter. Andar eller bara hjärnan som spökar med mig?


Rör inte min prilla !