Filici och southis Men "cook ", laga mat, därav "äta kuk". Så fattade jag det iaf.Mentalprayer med sköna grejer!
Walking the street of dreams
Vem har bestämt att min ordvits måste vara en svenska-engelska ordvits? Alla är ju fria att tolka som dom vill men säg inte åt mig hur jag ska skriva mina skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Feliciahs ägde allt... Hushållerska haha ;D Och jag fattade inte Naizos första heller.. förklara! :(
CAMPIONI!
Rizmo Min första? Alltså, sjärna/star, och kuken ser den inte för att han har grå starr, en ögonsjukdom.
Eeey, varför har en kuk ögonsjukdom yao? Borde bara vart en vanlig snubbe, typ Edgar Davids så hade det var roligare.
CAMPIONI!
Rizmo Kukar är ju fan roliga. Kom med ett eget bidrag istället för att klaga!
Rizmo P22 någon som uppskattar lite good ol' fashion fun.
whoopzidoo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ice-L Hahaha, ouch.
Ett till bidrag: Bidrag7
HAHAHA... fina former jag har.. :) Mycket att ta på. Jag fattar inte riktigt den..
whoopzidoo
Ice-L Jag fattar den inte alls.
Felici-JAHs äger fortfarande tråden, Ice-L's senaste skämt maked no sence at all! Jag gillar inte skämt.... kött! Ehm.. ok? Och Naizo, om kukar är så roliga gå o lek med en då, du kan väl inte allvarligt tro att jag sätter mig o målar i paint 3 på natten efter ett antar öl och försöker hitta på ett eget skämt dessutom? Gå o lägg dig.
CAMPIONI!
Empire & Felici-JAH Skämt i det sammanhanget betyder samma sak som ruttet ...
Fett tråkigt... Kul att du kör ;)
hahahah aaaw!! min bild äger tråden! uhh.. jag blir generad.
whoopzidoo
seriöst Ice-L.. jag fattar ändå inte.. min humor ÄR låg.
whoopzidoo
Översättning: -Vill du ha lite ruttet kött? -Nej tack, jag gillar inte skämt ... (kött) (Det betyder alltså att du inte gillar ruttet kött samtidigt som det betyder att du inte gillar/förstår mina skämt)
Empire Nu vill jag fan se ett bidrag från dig.
hahahahahaha down syndrom. Ice-L give me up.. Jag kommer aldrig att förstå.
whoopzidoo
Ska plocka upp paint och börja direkt.
Ska plocka upp paint och börja direkt. Yes! =)
Naizo haha.. jag blir imponerad.. det var lite kul faktiskt :) Och felici-JAH är inte min stil kompis, men hushållerska var fett emd respekt haha. sen vet jag inte ens vart man lägger upp bilder från paint om man ens orkar rita!
CAMPIONI!
http://imageshack.net/
jag är inte riktigt raggmaterial.. Upptagen, häy häy!
whoopzidoo
Rizmo Nu tycker jag du kommer på ett skämt, ritar det och sen lägger upp det på imageshack =)
Ett till bidrag så länge! Bidrag9
haha det är ju tent
whoopzidoo
Felici-Jah, du hade inte kunnat motstå mig ändå ;) mitt bidrag kommer snart jao!
CAMPIONI!
Felici-JAH Nu tycker jag fan att du leechar tråden lite mycket. Börja posta bilder!
hahahaha den var iofs skit nice, jag har enorm torka såååå de kanskei nte kommer. vifårse
No cake for the impurity!
Empire Jag håller tummarna. Känner på mig att du sitter inne på ett par guldklimpar.
Mentalprayer Hahahaha.. det blir knappt bättre en sådär. Härligt skämt och grymma teckningar, big up!
tack tack ;)
No cake for the impurity!
Naizo käänns det som om jag har humor nog för att kunna göra egna bilder?
Kul.. Empire hatar att jag är sjukt grym på detta.. he told me so..
whoopzidoo
Rizmo P22 jag kämpar för fullt för att motstå dig..
whoopzidoo
Felici-JAH Haha, den där var ju skitbra (haha).Rizmo Haha, din går inte heller av för hackor! =)
Hahaha båda var as nice!
Mitt bidrag, blev trött och började rita lite för seriöst men sen blev det också tråkigt.
Kor
Nej, nu ska jag sova en stund. Men ni får hålla liv i tråden så att jag har något att skratta åt när jag vaknar upp imorgon. Godnatt!
Naizo man, du måste vänta på min nästa bara :P
CAMPIONI!
Hahahaha, Empire din var kuuuul! ;D Jag garvade fram tills jag såg att du skrivit /på ängen.. Du skulle inte förklarat.. man fattade ändå!
CAMPIONI!
Ahhh fan då, trodde folk inte skulle förstå såå fuskade lite.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Kul
skämt för gubbarna på lagret.
Gerdaman