Jag vill vara perfekt...
Precis som alla andra har jag stora visioner, fantastiska drömmar och skeva föreställningar om hur jag vill vara mot mig själv och framförallt min omgiving. Tankar om vilka egenskaper jag vill ha och hur jag ska vara för att må så jävla bra som möjligt... Jag har därmed sammanställt en liten lista på kvaliteter, färdigheter och tricks som jag en dag ska ha. Vissa av dem är på väg att införskaffas, medans andra ligger lite längre bort i horisonten. Personliga egenskaper: * Ständigt på gott humör - Hur många nerkräkta käppar folk än försöker sätta i mina nyputsade hjul, ska jag alltid knäcka dem mentalt genom att vara glad och trevlig. * Lugn som filbunke - Eldsvådor, rån eller hulliganbråk. Oavsett vad, ska jag alltid behålla mitt inre lugn och min förmåga att handla sansat och korrekt. * Ett fantastisk sinne för humor - Sura pensionärer, garvade kåkfarare eller sockerhöga dagisbarn. Alla ska skratta och må bra tack vare min naturliga charm, mina trevliga historier och alla mina sylvassa observationer. * Aldrig trött - Fyra maratonlopp, två samlag och en utskällning på samma dag? Spelar ingen roll. Jag ska fortfarande vara pigg som en koksad mört. * Extremt lätt för att lära - Algebra, ikea-ritningar eller fysikprov, allt ska bemästas med en nonchalant klackspark . Färdigheter: * Rita som en gud - Har alltid avundats personer som kan slänga ihop ett malariasmittat lejon med 3d-solglasögon på ungefär en kvart. * Snickra som en snickare - Vill kunna pilla ihop en altan på ett höstlov. Eller ett propellflygplan. * Skriva som en Vice-skribent - DO \ DON`T-sektionen är en fröjd för själen och en dag ska jag nästla mig in i på den legendariska redaktionen. Kommentera gärna listan, eller bidra med ett eget alster.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Jag halltid önskat att jag var mer rapp i käften. Ståuppkomiker kommer alltid vara ett av mina drömyrken.
jag har alltid viljat ha en vagina istället för 2 händer. typ som en superkraft som man förvandlar handen eller nått som superhjältar,hade varit najs
hej
oj jag hade inte haft något emot att kunna göra oboy i micron,alldrig lärt mig dedära
hej
jag vill kunna snickra som en rörmokare.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
jag skulle villja dj:a litegranna som hobby, eller det var nog lite väl pretantiöst, spela skivor, det är vad jag vill göra. Jag har börjat närma mig, när jag var ute senast vågade jag önska en låt av DJ:n. vilket är väldigt stort för mig som har sociala svårigheter..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
ständigt på gott humör - nja. du kommer framstå som en mindre vetande, dessutom är det irriterande med människor som aldrig har vett att vara griniga över någonting. jag tycker du ska sänka kraven lite på den här punkten. dessutom kommer du aldrig bli någon vice-skribent om du alltid är glad och trevlig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
du vill med andra ord bli som jag.
Tell them it's okay even though it's fucked.
FAN större ego är väl inte direkt vad vice-redaktionen behöver
Jag är redan perfekt, sry kan inte tillföra nåt till tråden haha
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
jag hatar verkligen männsikor som ständigt är glada. kanske är det för att jag själv egentligen avundas och mest är avundsjuk. jag vet inte. men jag vet att jag hatar dom och att jag alltid gjort det, fyfan
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Poolmahn P23 Tack för dina uppmuntrande ord. snorty F23 "En mindre vetande". Pfft... Det där tar jag som en direkt skymf mot mig och en indirekt mot D. Lama... daniel_ P2 Du tycker att det kan bli för mycket av ego? Har aldrig hört på maken..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
penguin F19 Stå-upp-komiker är inte rappa i käften, de har ett manus =)
Signatur får rum här
Ni kan vara lugna ni kommer aldrig bli perfekta och ni kommer inte vara så duktiga som ni vill att ni ska vara. ni kommer antagligen bli sämre på allt med åren
Tizzle Tazz
statushysteri F13 Det är just den reaktionen jag eftersträvar när jag slänger på mitt allra gladaste joker-face.åffer Äh. Nu tycker jag att du tar i. Visst, det finns ett manus som ligger och trycker i bakgrunden, men många av dom är snuskigt skickliga improvisatörer...
phlegm P22 Hur mycket av skämten de drar tror du de improviserar fram? Inte ett enda, tror jag...
Signatur får rum här
Jag vill sjunga bättre, sådär överbra så att jag vågar sjunga i duschen. Jag vill kunna laga soppa på en spik "Har du bara mjöl, soltorkade tomater och potatis? Då gör vi en pastasås!" Jag vill vara självständig (i nuläget kan jag aldrig vara ensam)
My heart lives in my vagina.
Moderator
2006-11-14 21:52
Lätt att lära: Jag vill kunna komma in på en arbetsplats, få en snabb genomgång och efter en dag överträffa samtliga på arbetsuppgifterna. Vara väldigt social: Ta kontakt med nya människor. I nuläget har jag egentligen inga problem att gå fram och säga något till en främmande människa, så länge det är uttänkt i förväg. Men jag vill kunna vara så pass social att folk helt enkelt gillar mig för att jag är så lätt att samtala med. Övermänskligt diplomatiskt: Jag vill kunna ha våldtagit George W Bush' båda döttrar samt ha erkänt och bevisat att jag var hjärnan bakom WTCkraschandet men ändå få honom att inför alla nyhetskameror i hela USA skaka min hand och erbjuda mig en plats i vita huset. Enbart tack vare min diplomatiska förmåga.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2006-11-14 21:53
Sjunga och rita och sånt där vore ju lite tufft också. Jag har åtminstone teatern.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
en egenskap som jag skulle vilja ha över allt annat: att bara behöva sova 3 timmar för att bli utsövd. skulle vara så jävla nice och man skulle få så mycke tid till annat. sömn må va skönt men det är otroligt mycke spilld tid i onödan. sen skulle jag vilja spela gitarr. måste fan lära mig det..
Anima Sola
Fasen. Det finns ju sjukt mycket mer jag vill lära mig. Munspel, kickboxning, filmeditering, producentskills, osv osv
Jag vill vara snyggast i hela världen
Du kan aldrig förlora, bara ge upp
phlegm kickboxning kan jag lära dig. Ingen konst.
My heart lives in my vagina.
Det är du också (A)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
just nu vill jag kunna blockscheman och kopplingsritningar som ett rinnande vatten. och så vore det trevligt om det visade sig att jag var sjukt musikalisk när jag börjar leka med sådant i skolan. breakdance vore grymt att kunna (har redan gett det ett försökt och gett upp), men jag skulle nöja mig om jag kunde dansa som typ usher. mm mm...
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
skon tråd men om jag tillfor nåt blir jag nog genast arg på mej sjalv. forsoker hålla mej glad me va jag har
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
"Perfekt" ses rätt så ofta som "felfritt". För mig är en perfekt människa inte felfri, snarare tvärtom. En människas brister gör honom/henne perfekt. Att vara perfekt har inte med vad man kan och inte kan att göra, det har mer med sättet man tänker på. Om du tycker om dig själv, ja - då är du perfekt.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
glömde säga: jag vill vara lika grym som tony alva på skate också!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Extremt likgiltig inför några händelser, vilket jag kan bli oftast, men liksom liiiiiite mer så jag inte tänker och tänker och tänker tills hjärnan exploderar. Det hade varit fett skönt. Sen skulle jag ville vara så känd att jag kan mörda och get away with it med hjälp utav Johnny Cochrane samt skriva en bok om det några år efter.
What I said, yo!
Jag vill sluta vara helt med att vara glad. Jag vill att ingenting skall glädja mig och jag vill slippa känna saknaden efter glädjeämnen. Glädje är en imbicill känsla, en låg känsla och jag vill vara konstant sur och vresig med reservation för viss ironi. Jag vill hata hata hata alla idiotfittjävlahorjävlar som går runt med ett solskensleende och jag vill besitta kraften att bara genom en blick sopa detta idiot horleende in i glömskan. GLÖMSKAN. Melankolin är den otimala sinnesstämmningen Ingenting som kommer ur glädje är sanning. Ur glädje kommer bara löjliga patetiska önskedrömmar. Ur vrede sorg och ensamhet kommer mardrömmar, överdrifter och självömkan. Ur melankolin kommer dock klara tankar då man inte längre är rädd för sanningen. I melankolin finns ingen ork och inget tålamod för tankar som är osanna och därför onödiga. I melankolin försvinner självrespekten och det övermod som hindrar en från att tänka det man verkligen tänker. På detta sätt förtjänar man att känna SANN självrespekt Den enda sanna känslan är melankolin, icke att förväxla med självömkan. Den enda rätta sinnestämningen är en sinnestämning utan sinnestämning Han som känner glädje är lika galen som han som ser syner Så Phlegm, jag vill bli din antagonist
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Ingen är perfekt, alla är olika i allas ögon, sry men inte någons grej.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
dröm om att skriva för vice. vice är läsvärt som fan, dina inlägg är skräp. ha det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.