I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-13 23:58

Fisar

Hmm ja, att fisa framför flick/pojkvännen, gör ni det?
Hur långt in i relationen tycker ni man ska va för att kunna göra det?

Jag gör iaf itne det, tycker det är groose men sen har jag och bruden bara haft sällskap någon månad. Skulle inte direkt kännas bekvämt att sitta o mysa i soffan och lägga av en riktig brakare.. Vad tänker ni när ni fiser 1a gången inför bruden? ("ohh satan nu kommer det en..hmm jag ska antingen försöka att smyga ut den och hoppas att det inte luktar för jävligt eller så trycker jag ut den så hårt jag kan och skrattar belåtet hehhe").

vad skulle ni gjort? :)

yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-11-13 23:59
HAHHA NEVER! blä! tjejfisar luktar banan!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-11-14 00:00
bästa tråden

2006-11-14 00:04
tjejer fiser ju iof inte. feta chics räknas inte, dom fiser.

själv skulle jag inte trivas särskilt gott om jag skulle bränna av en suring i damsällskap. bara att knipa och hoppas att det går över
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-11-14 00:04
färskingar, fråga mitt ex!

2006-11-14 00:05
Jag skulle kunna göra det. Har för mig att jag gjort det någon gång också. Men det är väl inget jag direkt eftersträvar att göra.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2006-11-14 00:06
ja undrar också de där..va ska man säga när "skadan" är skedd..låtsas som ingenting, ge av ett flin, skratta eller "det gör inget, ja tycker om dig ändå"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

fis på henne vafan. måste man så måste man

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

Hahaha! Det är väl bara fisa på! Hur går en bil om du sätter en propp i röret på den? Huh?!

2006-11-14 00:07
äh, har man varit ihop länge så klart man fiser med sin brud, men sen finns det ju vissa tillfällen då man håller igen självklart, som du sa, skulle inte kännas så bra när man sitter o myser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-14 00:07
Det är ju iofs något alla måste göra, skulle kännas mycket bättre om alla gick runt o fes hej vilt :) vrf har det blivit lite förbjudet att göra det offentligt egentligen? :(

2006-11-14 00:08
"kvinnor skiter 300% mer gas än män om dagen.. ca 3 liter gas."

-Något säger mig att detta inte stämmer ^^ ;D
http://Soldjah.blogg.se/

2006-11-14 00:09
Det bästa är när man går in i hissen och ser en svinsöt tjej som trycker mot hörnet och ser knallröd i ansiktet ut, strax känner man tarmdofter smyga sig in i ens näsa för hon trodde hon kunde komma undan med en liten smygare på vägen ned. Jobbig situation liksom, ;)

äh, vafan man kan ju visa hänsyn, men är det akut äre väl inge speciellt. man kan ju inte förvänta sig att hon ska jubla och berömma trumsolot direkt
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

"Trumsolot" ^^
http://Soldjah.blogg.se/

2006-11-14 00:12
Pssh wow vilket jävla bra svar :)

Vart hittar man sådär normala tjejer egentligen ?
Efter punkt stor bokstav.

2006-11-14 00:13
följ doften

2006-11-14 00:18
hhahaha "följ doften"
i'll make you disapear like gas in the air...

2006-11-14 00:25
Pssh fiser du framför pojken då?

2006-11-14 00:29
va fan palla hålla sig måste man lägga en rökare så e de bara o klämma ut den sen att hon skirker eller får panik av lukten e väl inte mitt problem HAHA
thundercooperfuckinbird

2006-11-14 00:33
bombomachides

det hör du väll på namnet? "pssh"
haha fan va jag är rolig
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!

2006-11-14 00:34
hahaha ja faktiskt, rykte lite i smilgroparna där ;)

2006-11-14 00:47
kan tänka mig det:)
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!

2006-11-14 05:30
skulle va roligt å se när det ryker i dina smilgropar =) har en galen bild i mitt huvud =)
fast fisa gör man väll på toa? men ofta dom med dålig kost kan ju inte behärska sig, överproducerar gaser å så, då kanske det inte är lika lätt att "hålla" sig till toabesöket. i dont know, men jag vet vissa som kan fisa när som helst nästan och det kan lukta som att det ligger ett dött djur i tarmarna och ruttnar, eller vänta nu... det gör ju det. :D
((MAAD))

2006-11-14 05:55

Jag och min flickvän har kommit till det stadiet då vi kan göra det. Väldigt smidigt måste jag säga. Istället för att sitta/ligga och kvida sig i soffan/sängen så kör man bara :)

2006-11-14 06:48
klart man fiser på bruden. det e ju skitkul, speciellt när hon lackar å går ut ur rummet. tog väl ett par månader innan jag gjorde det första gången, men sen blev det åka av.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2006-11-14 06:49
kaktus
vadå inte gör något av sakerna? det låter ju helt mobbat eftersom alla vet att du gör det.

2006-11-14 07:07
kaktus
blir du sjukt äcklad av att du skiter, något som alla gör och som e vårat mest basic behov? låter sjukt, men alla har väl sina knäppheter för sig i guess...

2006-11-14 07:09
det är ju lite smågrose fast alla gör det,
inte fan blir jag så pepp av att tänka på min partners bajseri eller ens veta att just nu sitter hon å knystar. inte för att bajs är tabu eller så, utan mer att det käns obehagligt.
((MAAD))

2006-11-14 07:25
kaktus
ok i see.. tycker ändå det e skumt.. har aldrig hajjat vad som e så äckligt med det. själv garvar jag som fan varje gång jag lägger av en feting vid tjejen. och tycker det e gulligt när hon fiser. skita gör man ju ändå bara för sig själv så det behöver man ju aldrig tänka på.

2006-11-14 07:36
kaktus
heh okej.. antar att du inte e ett fan av analsex heller då? :)

2006-11-14 07:41
kaktus
jaså, så paradoxialt. säg till henne att det skulle funka som terapi för att komma över din "rädsla" :)

2006-11-14 08:52
Det finns vissa gränser man inte går över i ett förhållande.
Detta är en av dem, att utföra toalettbesök med sin partner inne i samma rum(toaletten) samtidigt är en annan man inte gör.

Skiter i hur naturligt det än må vara :P

2006-11-14 08:56
Kaktus hahahahahahah, fan vad rolig du ar.

NEEEEEEEEJ jag fiser inte i min mans sallskap.. om de skulle raka handa sa e det ju anda ttyp... misar... men whatever.. han alskar ju mig anda, men vafan .. hellre fa ont i magen an att sitta o moka framfor nagon for fan.. NEJ!

2006-11-14 11:22
Klart fan jag lägger av en brakare om jag känner för det, och det gör även hon. Fast vi har varit tillsammans i ett och ett halvt år nu så det är ingen av oss som pallar bry sig längre.

2006-11-14 12:24
Bara låt den sura luften flöda!
o
|\_o
)) \

2006-11-14 12:25
hahahaha vilken jäva tråd
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-14 12:28
Man ska skita så mycket som möjligt, så de låter som man bajsar på sig ungefär.

2006-11-14 13:08

jag och min pojkvän gör det inför varann.. palla sitta och hålla inne det och få ont i magen istället.. fast i början av förhållandet var vi ju självklart inte lika avslappnade med gaserna..

kärleken till pengarna är roten till problemen.

2006-11-14 13:42
ja fiser så d dundrar hela huset.....under samma täcke som henne..lätt
vi är överallt!

2006-11-14 13:46
i början av förhållandet var jag det skitjobbigt att "hålla inne" när naturen gjorde sig påmind. jag kunde inte  ens kissa om vi var i samma lägenhet, väntade tills han hade somnat, sen smög jag ut på toa o kissade / fes. men nuförtiden är det lugnt...vi fiser o rapar framför varandra, ibland blir det till en tävling... hysteriskt ro
We call them winerbrods.

2006-11-14 13:47
roligt.
We call them winerbrods.

2006-11-14 23:37
uppar en galet bra tråd

2006-11-14 23:56
Fis under filten och se till att din partner har en egen filt. Du bör dock planera borttagningen av filten noga. Vädra när din partner är på toaletten, eller i ngt annat rum.

Annars funkar det alltid att förneka: "Neee, jag har inte alls fisit, det var du." Man avslutar förnekandet med ett sött leende, såklart. Vem kan säga emot ett sött leende? :)

Fistävlingar är väldigt bra på att bryta fis-isen. Se till att ha massa chips och kola, slappvaror. Fisar passar bättre in i en sunkkväll än en myskväll. Den som fiser mest, högst och/eller värst vinner. Väldigt kul, faktiskt.

Jag vill att min partner ska kunna fisa inför mig. Men det finns självklart gränser. Bara för att man är bekväm med fisar betyder det inte att man måste fisa öppet. Uppskattar när den fisnödige herrn går till toaletten för att fisa, istället för att göra det en meter ifrån mig. Tycker dock inte att man ska skämmas över fisar, man kan inte göra så mycket åt dom.. och man kan få sig ett gott skratt av den hemska lukt som uppstår ibland.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2006-11-15 00:12
man kan ju ta en promenad in på toaletten.
i början är det såklart sjukt pinsamt, men man orkar inte leka övermänsklig hur länge som helst. om det är något jag skäms över gällande det här, så är det just att jag skäms.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-15 00:17
haha jag kommer ihåg när jag var på en av mina första dejtar med mitt ex då.... vi satt och kollade på film så råkade jag fisa...en tyst sådan... och jag menar.. det är ju bara vi 2 i rummet och jag kan ju inte låtsas som det regnar för han fattar ju endå att det är jag... så jag sa som det var.. jag råkade fisa nyss bara så det vet ifall det börjar lukta!

han garvade, vi var ihop i nästan 3 år efter det..ingen skada skedd!

2006-11-15 00:18
haha. så en fis på första dejten fixar snubben :)

2006-11-15 00:20
det bror iof på vilken snubbe man dejtar!!! om det är en clean eller en jävla fjant!

2006-11-15 00:23
En fis på första dejten visar om han/hon är ngt att ha eller ej!

Det fina fis-testet!

2006-11-15 00:28
hehe... mmm.. sen är ju jag en sån som ÄLSKAR att se folks reaktioner!! finns inget roligare!! och det är ju en kul grej att göra då ....tycker jag!

2006-11-15 10:32
jag lyckades med en jävla show för ett tag sedan, låg hos min flickväns polare efter en fest och bakfyllan satte fart i magen. min brud satt i sängen och snackade med en polare, så jag låg där och tänkte "nu jävlar..." så jag la av en riktig blöt laddning och kände hur illa det var!

så jag bara garvade och dom tyckte såklart att det var jävligt illa. sen när vi skulle dra därifrån så tyckte tjejen att vi skulle ta ut lakanen för det var polarens säng, och så när jag lyfter på mig ligger det rester på lakanet.. snabbt som faan får jag ihop det till ett knyte och dom märker inget!

haha, senare på kvällen sa jag det till henne!

Jag vill bara sova... o spela fotboll,