I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-12 16:39

Dilemma

Jag och säkert många andra står inför dilemmat vad händer efter studenten? Vad har man för drömmar? Vad vill man uppnå med sitt liv?

Jag har länge tänkt studera på hyperisland för att sedan få ett skönt jobb utomlands men på senare tid har jag funderat på att ta ett år ledigt och starta ett projekt med kompisar t.ex. en klädbutik eller liknande, det rycker överallt man vill göra allt uppnå mycket.

min dröm är att

Få ett bra jobb och utvecklas , skapa något som jag kan leva på och samtidigt ha roligt med. om det finns möjlighet , arbeta utomlands och där träffa en skönhet som jag sedan flyttar ihop med i någon trevlig stad. Jag vill utvecklas , men vet inte hur jag ska göra

alternativ 1

Direkt efter skolan göra allt för att komma in på hyperisland, försöka utvecklas där och sträva efter ett utlandsjobb.

alternativ 2

Starta ett projekt med kompisar som går ut på att starta en klädbutik, och bo kvar i örebro något år inann jag ger mig iväg, få lite ekonomisk stabilitet kanske gå konstkurser här i örebro.

Berätta om era drömmar, vad vill ni uppnå och om ni har lust ge mig guidning.

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.