I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hata fulla människor!

Övrigt - Blandat

   

2006-11-12 14:52

Hata fulla människor!

Ni som jobbar på nattklubbar osv förstår vad jag menar.
visst är det störande när folk blir så fulla att det inte går att prata med dom?

själv jobbar jag som DJ, jobbade igår kväll och en tjej kommer fram till mig och önskar en låt, medans jag pratar med henne smyger en kille förbi mig in i dj-båset och försöker stänga av musiken, jag vänder mig om och säger till han att lägga av, han tittar konstigt på mig och går sin väg.

efter nån minut kommer han tillbaka och stänger av min musik, jag hinner snabbt sätta på musiken igen och frågar va fan han vill?
han svara att jag ska byta låt och går sedan därifrån.

10 minuter senare när jag står och spelar flyger det förbi ett fullt ölglas framför mitt huvud och träffar Dj-utrustningen, jag vänder mig om och ser att samma kille dras bort därifrån av sin tjej.

alla mina skivor är blöta, kladdiga, luktar äckling och min cd-case är full med glassplitter. Dj utrustningen är helt blöt och glassplitter ligger överallt.

jag vet inte om nånting gick sönder för jag stängde av allting och gick därifrån, men jag skulle gissa på att cd-spelarna inte är så friska längre.

så vad tycker ni jag ska göra?
är det värt att polisanmäla?

:::The Iranian Stallion:::