Tips på jobb i Malaga, Fuengirola, Torremolinos.
Tänkte flytta ner med my gyal i januari/februari och jobba och bara, ja, komma undan från Sverige... Stanna där tills sommaren eller nåt. Har redan fått lite tips, men vill ha mer! Så.. någon som bott på Solkusten ? Behöver tips på jobb framför allt! Men även övriga tips välkomnar jag...!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Har du inte redan startat en sån här tråd? Bara att uppa den? Exakt samma fråga i den här lixom hehe.
CAMPIONI!
Nä.. då var det bara resa utomlands. Vet ju vart jag ska nu ;) Vill ha uppmärksamheten från de som varit där, bara. Mer specifikt osv..
Hangaround
2006-11-10 03:15
Kontrast P21 fråga callercuttar här på whoa. Han har bott där många år.
mickelito också.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
puerto banus är nice, spruta champagne o sånt
jao jao jao!
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Bodde under några år i Fuengirola, dock var det vid mellanstadiet men kommer ihåg att det var rätt mkt platsannonseringar när det gäller kneg jobb, sen är ju ett starkt tips att du söker upp Svenska Kyrkan i Fuengirola som fungerar som spaniensvenskarnas nätverk, där kan du utnyttja det kontaktnät som finns och det faktum att du är svensk. Dock är det lite varning på det folket.
Customer's Choice
bor i malaga nu faktiskt jobbar på ett telesäljar företag här nere. jag och 3 polare flyttade ner och har bosatt hos här.. oerhört skön stad/land.. friheten är obeskrivlig.. skickar jobbtips i PM.
MeckGyver
D Kollar där varje dag :) Samt AMS, Metro Jobb, osv.Kundservice Haha ok.. jo det får man väl göra. Jag är väl rätt bra på att smöra in mig hos folk så :)vadhändish Ahh så nice.. Tack för PM! Svarar där.
Producent
2006-11-10 14:32
är lite intresserad av vad det finns för jobb som svensk förutom telemarketing därnere?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
kan du inte spanska finns det inget typ. om du inte har kontakter.. dom kan inte engelska här nere, man tror att det är ett skämt.
MeckGyver
Producent
2006-11-10 14:54
me hablas español, una cerveza por favor! me llamo daniel :D det räcker inte va? haha.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
vadhändish P19 Jag har funderat på liknande, skulle du kunna vara så snäll att skicka tips till mig också? :)
o |\_o )) \
vad för slags jobb söker du? jag har lite kontakter/släktingar i malaga och torremolinos så fråga vad du vill veta så kan jag höra mig för
fool my once shame on you fool me twice shame on me
Up and awaaaaay!
Åhhh.. underbart! Jag älskar Marbella! Lätrt att få jobb där också! Iaf under sommaren! Ska kanske dit snart och jobba, till sommaren eller våren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har du nåt jobb på G? Eller åker du ner och söker?
du kan ta jobb Megafon som ligger i fuengirola, där får alla jobb, BB-Jessica jobbar där också för närvarande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha what?! Är inte det bruden som vann skiten? Har inte hon cash? :D
jo hon gjorde ju de, och nu är hon där och håller på
Winny Hade dom anställt mig så hade väl det varit schysst.. ok pengar för att inte göra nåt. Men som sagt, vill till Spanien.Blowhoe Usch då..
Varken eller.
jag har jobb på gång iaf! :D yey!
På närmare sex år bör han ha hittat ett yrke.
Intressepenisen hårdnar!
Om inte så vill jag tipsa om sheep hurr durr.
Intressepenisen hårdnar!
Toastare
2012-06-03 20:41
haha, får Kontrast för sig att lägga ner studier och skriva om artister, intervjua och skivrecensera för Kingsize för att sticka till solkusten så är han nog glad för tipset..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2012-06-03 20:42
"och ATT"
Jag skyller allt på Emma!
gammal javla trad haha men fler kanske e sugna pa detta men megafon e riktigt slavigt for skitlite betalt ...har sjalv jobbat dar
vi är överallt!