I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jack Vegas

Övrigt - Blandat

2006-11-09 23:35

Jack Vegas

Suck me beautiful :D

2006-11-09 23:36
Ni behöver itne skriva nått om ni inte vill. Jag tänkte bara uttrycka min ilska över dom där jävla skit maskinerna! JAG HATAR DOM! Förstår itne ens att det kan vara lagligt för svenska spel att ha dom! Sen jag börja spela typ 6 mån sen vet jag itne hur många tusen jag förlorat. Tror typ 30% av min lön går dit!!! Det är ju förfan sjukt. Och inte fan kan man sluta iheller!
AAARGH!

2006-11-09 23:44
Vaddå, Svenska Spel som med sitt monopol gör allt för att hålla nere spelandet?

=)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-11-09 23:44
Fula Fiskar for life Gått många lappar plus på det spelet.

2006-11-09 23:45
jaa spela i all ära men ta för fan bort maskin hororna!!! :P

2006-11-09 23:47
Varför spelar du ngt som är som är baserat på tur? Investera dina pengar på ngt som har skicklighet i grunden som trav, oddset, poker etc istället.

2006-11-10 00:02

ALLTID när jag sitter på en lokal krog och smygölar sena kvällar brukar jag stå med en näve mynt och stirra på jacken med vattniga ögon och tänka "ska jag? men jag är ju så jävla dålig på det, jag fattar ju fan inte hur man spelar även fast jag gjort det tusen gånger! Men tänk om, det finns ju alltid fåntrattar som slänger in ett mynt och går därifrån med femhunkan! Jaförfan, Im feeling lucky today". Jag vann 20 spänn en gång. alla andra gånger har jag gått tillbaka till mitt bord och hatat maskinskrället resten av kvällen.

Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-11-10 00:04
GAIA:

Problemet är väl snarast att man spelar ett spel med negativt väntevärde snarare än att det är turbaserat. Det går ju t ex knappast att vara vinnande spelare på stryktipset heller i längden.

2006-11-10 00:07
Nån annan än jag som märkt att det är betydligt svårare att vinna nuförtiden jämfört med för ett halvår - år sen?
Aldrig mer....

2006-11-10 00:09
borgerligheten använder jack vegas för att suga näring från proletariatet. om du någon gång vänt på en jack vegas maskin så vet du vad jag pratar om. längst ner till höger på maskinens baksida finner du en slang, om följer slangen hela vägen till dess slut kommer du att finna att den är direkt ansluten till munnen på en gåsleverflottig direktör!

jack vegas är fan weak...jävla luffargrej att sitta på krogen och mata dom där odjuren. skärp er...

2006-11-10 00:15
känner igen.. har spelat bort många många tusenlappar.. försökt minska nu men återfaller lite då o då.. dock inte alls lika ofta som innan vilket är skönt..

sjukt 
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2006-11-10 00:15
Refused P26

Är man duktig så kan man tjäna cash på stryktipset men då får du nog paya en del för raderna och vara maaad insatt. Sen är kraven för vinst så höga på stryktipset, måltipset etc. Bättre att lira oddset och välja matcher själv eller lira poker t.ex.

2006-11-10 00:21
Bara jag som är plus på min Jack Vegas Karriär?
Aldrig mer....

2006-11-10 00:33
apjävel

nej samma sak här, ligger ett antal tusen plus.
i'll make you disapear like gas in the air...

2006-11-10 00:48
det är så jävla fattigt med folk som fastnar framför maskinerna när man försöker bärsa o ha det trevligt

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-11-10 00:52
Jo precis jag förstår inte "hypen".. Skrattretande

2006-11-10 00:55
Det är fan sorgligt

2006-11-10 00:55
Apjävel:

Nån annan än jag som märkt att det är betydligt svårare att vinna nuförtiden jämfört med för ett halvår - år sen?

Selektiv perception eller varians.

GAIA:

Husets avgift på stryktipset är 50%. Jag skulle nog vilja påstå att det är komplett omöjligt att slå den.

2006-11-10 00:58
Refused

Men orka glänsa med dina kunskaper. Jag vet personer som investerar mkt pengar i system med vänner och vinner på stryktipset. Jag pratar inte om in vs. ut gentemot ett spel. Skit samma, det är svårt att vinna där, bättre som sagt att spela enstaka matcher man själv väljer för maximal kontroll. På stryktipset måste man ju spela alla 13 matcher.

2006-11-10 01:07
GAIA:

Men orka bete dig som en barnrumpa? För övrigt är det klart att massor av personer plussat på stryktips, det betyder ju inte att det är hållbart i längden.

2006-11-10 01:09
Refused

Vafan vill du mig? Har jag sagt ngt om det? Var säger jag att man ska spela stryktipset?

Varför spelar du ngt som är som är baserat på tur? Investera dina pengar på ngt som har skicklighet i grunden som trav, oddset, poker etc istället.

Shit, vad är det med dig? Dryg...

2006-11-10 01:13
GAIA:

My bad. Men oddset och trav är ju precis lika illa, samma avgift.

För övrigt får du nog ta och lugna ner dig ett par hekto. Du skriver något, jag ger argument ang varför jag inte tror att det är så, och du svarar med "orka glänsa med dina kunskaper". Sen kallar du mig dryg? Ok, whatever.

2006-11-10 01:15
beef ! beef !

2006-11-10 01:16
Refused

Fick bara känslan av att du började jaga mig runt i tråden fast jag inte ens söker ngn sorts diskussion. Jag har inte motsagt det du sagt. Det jag skrev var hur en del personer gjort sig pengar på stryktipset, nada mas. Sen tipsade jag om att dra till travet, spela på en eller ett par hästar, eller välja ett par matcher på oddset eller lira poker om man lär sig det spelet. Du är lite dryg faktiskt. Förstår inte vad du är ute efter.

//Peace

2006-11-10 01:19
GAIA:

Problemet är väl att du verkar tolka en diskussion i en tråd som något slags tävling som ska vinnas, eller kanske en utmaning som ska stås upp mot. Jag gav min syn på ämnet, du svarade jävligt spydigt och då lackade jag lite. Vad var konstigt?

Men iaf, tror det är slutdiskuterat nu =) pis pis

2006-11-10 01:23
Refused

Haha, nej tvärtom, du gav sken av det, att du skulle överbevisa nån poäng jag försökte göra fast jag försökte aldrig ens. Du kanske tolkade det så vad vet jag, ;)

Hur som helst, min enda poäng är att han borde spela spel som baseras mer på skicklighet och kunskap än tur för att maximera sina vinster. Sen är inte måltipset det första jag skulle spela, snarare oddset t.ex.

//Peace

2006-11-10 01:34
kan inte alla bara chilla o spela lite tärning som i hoodet

2006-11-10 01:58
Wolfi P34
du glömde också att skriva hur jävla tragiskt det är med en speljunky som förklarar för andra speljunkies hur mycket bättre hans "fix" är...

2006-11-10 07:10
I love you guys
No cake for the impurity!

2006-11-10 07:33
fan många öl pengar på krogen som man råkatr bränna på dom där
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-11-10 11:04
 GAIA P24
Det började som en kul grej, nu kan jag inte sluta. :(

2006-11-10 11:06
svenska spel kommer aldrig att ta bort dem!
jack vegas är svenska spels absolut största inkomstkälla!
marackas och kastanjetter!

2006-11-10 11:08
Ak47> Det finns ju ett nummer man kan ringa om man behöver hjälp att sluta. Prova det!
shimmy shimmy yo

2006-11-10 11:18
å vad ska jag säga till dom? jag spelar bort alla mina pengar till alkohol! Ni sabbar mina chanser att bli alkoholist? :P
Nee men seriöst finns folk som spelar grymt mer än mig, jag ska nog kunna sluta självmant. lyckades trappa ner ett tag men sen sprack allt när man var lite förfriskad.
Producent

2006-11-10 11:23
inte lirat på ett år kanske, la in 2 tjugor häromdagen, drog först ut 250 på första tjugan och 50 på andra.
de va nice :)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-11-10 11:30
Tror att jag ligger plus pa mitt spelande. jag spelade mest i tidiga dagar. Slutade nar de andrade utseende pa maskinerna. Tror att det ar lurendrejeri bakom...
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2006-11-10 11:35
jag är också plus på min jackvegas karriär. känns ljuvligt att sluta i rätt tid.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-11-10 19:27
MickMästarn...

Jag ska inte spela mer när jag är ute med dig nu när jag vet hur du känner dig hehehe

2006-11-10 19:35

Ääh, Black Jack på krewgen ska det va.

2006-11-10 21:10
HA! Ja vann 500kr på en 10a idag!