I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag saknar dem

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2006-11-08 22:48

Jag saknar dem

De små söta 20 kronors ciggarettpaketen. Dem var bra på många sätt. Jag rökte till ex mindre. Nu har man stora paket och iaf jag tänker "Oj har rätt många jag kan röka en extra cigg till i brist på annat". Förr i tiden så rökte jag när jag var ute efter nikotinet inte för att fylla ut död tid. Sedan så om man var fattig och hade slut på sina cigg så kunde man skrapa fram pant eller småkronor ur soffan så hade man ett paket.

Men nu sitter jag här med en tjuga i handen och tänker på att fan va underbart det hade varit. Nu måste åka tuben 3 stationer för att låna en tjuga till så att jag inte får abstinens. Så jävla omständingt det skall vara då. Jag tror fan att folk har börjat rökt mera sedan dem stora paken kom. Tror inte att man slutat köpa för att man inte har råd med cigg längre. Pengar får man alltid tag på, lika så tobak, nästan iaf. Känns som det var evigheter sedan, typ 5 år sedan dem fanns. Dem små paketen.

GE TILLBAKA DEM ! I miss them.