I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Påväg hem från jobbet/skolan..

Övrigt - Blandat

   

2006-11-07 22:42

Påväg hem från jobbet/skolan..

(Vet inte om rubriken är så värst passande men kunde inte komma på någon bättre).

Idag när min bror gick av bussen så gick han helt normalt hemåt. Efter en liten bit märker han att han är förföljd utav en kille så min bror börjar öka takten och snubben bakom honom likaså.
Brorsan tyckte det var skumt och tänkte att han kanske tappat något och att killen bakom honom ville ge igen det. Så han saktade ned. Då hör han hur killen bakom honom roppar: "Du, ursäkta hallå"? Så min bror vänder sig om och kollar fundersamt på snubben.
Killen frågade om han visste vart ica låg och min bror svarade att han ändå var påväg åt det hållet och att killen lika gärna kunde följa med en bit påvägen så skulle han visa.
De började gå och killen började fråga min bror vad han jobbade  med och hur gammal han var. Min bror svarade att han jobbade på en antenfirma och att han ska fylla 19.
Killen som undrade sa att min bror såg några år äldre ut än vad han egentligen är och så berättade han att han själv var två år yngre.
Sedan började killen mummla något i stil med: "jaaa, mmmh, ahh alltså".. Sedan fortsatte han och sa: "Ja alltså egentligen hade jag inte tänkt fråga vart ica låg.. Grejen är det att jag tyckte du var jätte snygg och att jag egentligen tog kontakt med dig för att jag själv är homosexuell".
Min bror blev helt paff eftersom han trodde snubben bara ville ha en vägbeskrivning och så får han höra detta. Haha, så han sa: "tyvärr är jag inte lagd åt det hållet och jag har flickvän. Men jag måste gå nu" och så kilade han iväg snabbt som fan i rädsla av att snubben skulle följa efter.

Haha, när min bror berättade detta kunde jag inte låta bli att skratta. Jag har inget emot homosexuella och är lagd åt andra hållet. Det var bara så sjukt kul och jag blev tvungen att dela med mig av denna story till er.
 
Kanske har ni någon liknande story som hänt er eller någon vän? Haha, inte varje dag man blir uppraggad på gatan påväg hem från jobbet eller skolan..

Hahaha...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.