Vad kan era husdjur?
Kan era husdjur konster? Alla djur räknas förutom hundar. Jag har lärt min katt att sitta:D
Fuck that shit bitch
min katt kunde öppna flaskor, skåp, dörrar, lådor och askar. sen sprang hon bort och nu är hon inte min katt längre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej men ge er..är de ingens katt som kan gå på vanlig toa??
Fuck that shit bitch
Min sköldpadda kan steka plättar!
tror ja inte på
Fuck that shit bitch
Han står där, lyfter sina barn på nåt sätt som hans kusin Skalman (Bamses kompis) har lärt honom och sen så börjar han bara. Dom är fett goda!
SlimLowe F15 mitt ex skulle lära vår kisse det, men hon hann sticka innan han började träningen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BennyBatong P0 katten stack.
haha läste fel, trode flickvännen stack.. aja hopp va synd.
Fuck that shit bitch
Min fiskar klarar av att simma motströms i toaletten.
Min hund kan heila, och det räknas fan.
min lillebror kan gå på toaletten själv...
tokfan P19 hahahhaha, skyller den på fuckad uppväxt? min katt kan öppna dörrar å lådor å skit, den är allmänt grym på att ööpna dörren å smita ut när jag måste till jobbet
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Lyricist
2006-11-04 21:56
Mina katter kan kissa i sängen och äta min mat!
Producent
2006-11-04 21:58
mitt katt barry kan sitta pa mitt ansikte när jag sover.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
mina dammråttor kan sväva över golvet. och försvinna spårlöst när jag dammsugar :)
Delam tange barat
Min katt kunnde "'Attack"
Love Music And Dance
Min katt kan öppna dörrar och göra upercut's (stavning?) på min andra katt =) Sen kan den vara allmänt jävlig mot mig, dumma kattjävel.
U like it, don't ya?
Min morbror lärde sin katt aport...och så kunde den typ gå på väggar...eller...den var en hylla typ av vass(?),som stod typ 20-30cm från väggen, och om han satte katten uppe på hyllan så tryckte den ryggen mot väggen och satte klorna i hyllan och gick i lugn takt neråt...skit coolt
Mitt får kan stå på fram benen!
min katt kan öppna dörrar ;P
R.I.P
säger man "Vad gör blondinen Bonsey?" så lägger han sig på rygg o särar på benen. De ni! Mad skills. Han kan även shejka rumpa om man säger "SHEJK YORASS!" då viftar han hela rumpan o tittar uppåt mot en o skäller lite. Kärlek till boxerhundar.
whoopzidoo
Gå skottkärra? Vad fan snackar du om? HAHA :D
Min hummer kan klippa av växter.
Göteborg på låtsas.
Har en hatad lärare på min gamla skola, och när man sa hans namn till min föredetta hund så skällde hon och morrad å visa tänderna. kärlek
Producent
2006-11-05 12:57
min katt kan köra trekant....han sätter på en katthona medans han slickar en annan....tror han har fått en riktigt hög status bland dom andra hankatterna här omkring....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Man lyfter bakbenen och kör den framåt som en skottkärra så går den med framtassarna VAAAAAAAA???????
Min hund kan inte så mycket. Men hon vet var köket ligger.
My heart lives in my vagina.
min katt förstår principen i datten, han väntar på att jag fångar han innan han börjar jaga mig
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Min katt älskar gurka, jag har inte lärt den det, de kunde den från början, den kan jaga gurkan också! Sen kan den öppna dörrar, den är jävligt bra på att väcka mig också, brukar bita mig i näsan när ja sover! Min hund kan skratta, och sen ligger den som en människa när den sover, ligger på rygg med huvudet på kudden!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Min ena katt kan inte mjaua, han har typ hittat på ett eget språk, alla skrattar när de hör honom första gången, haha.
Filantrop P19 Att den springer på framtassarna är jävligt fett ju, har bara sett det på film en gång.
Jag har en katt som heter Snus. Snus är äcklig. Hon dreglar när man klappar henne.
Vafan bara katter.. Min kanin beter sig som en hund.. Han slickar på alla, och blir galen när han får mat. Om han hör ett högt ljud, hoppar han skit högt. Om det är mycket oväsen får han värsta cp rycken och hoppar och springer omkring. haha skit kul
Katter styr och hundar lyder, det vet väl alla.
min häst kan pussas och buga : ]
Min katt kunde apportera när han var liten. Sen blev han lat. Har försökt lära honom att gå skottkärra men han bara lägger sig ner då.
Min katt Simson kan "sitt", "vacker tass", och nästan "ligg" (men bara om man mutar honom med godis och bara om jag eller min kompis gör det för han tycker inte om nån annan). Han kan öppna balkongdörren själv när han vill ut. Han kan säga "jao jao" när han hälsar på en kattdam eller vill ha mat. Just ja, han tycker om att leka jaga om man fräser högt, flaxar med armarna o springer efter. Sen ska han göra likadant, osv. Det ser rätt roligt :) åhh han är så underbar även fast andra kan bli rädda för honom!
Use some paint to keep them alive...
Min hamster skalar apelsiner och klär julgranar.
Signatur får rum här
min hund kingston kan "pang pang"... när man säger det (och skjuter han med en pistolformad hand) lägger han sig på rygg och leker död. han kan "puss." sen allt annat som vanliga hundar bör kunna.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Båda mina katter kan rulla runt:)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
min morsas katt kan planera rymningar... så fort man har en kasse med sig så hoppar den i där och gömmer sig under det som finns i hopp om att man ska kunna smuggla ut den. den kän även sno servetter från bords dukningar som värsta mästertjuven a lá oceans eleven
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
mina katter öppnar alla skåp och dörrar dom kan, lite jobbigt med kylskåpet, måste ställa en pall framför det annars ligger mjölken på golvet på morgonen. Och klättrar gör dom oxå.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
min katt kan oppna ytterdorren och han har lart sig sitta och kissa pa en gatubrunn.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se