I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bostadskö.

Övrigt - Blandat

2006-11-04 11:37

Bostadskö.

hej hallå.
jag skulle behöva hjälp om hur man ställer sig i bostadskö på internet. har kollat på bostadsförmedlingen och man hamnar bara på villovägar och jag blir inte klok på det.

tack på förhand!

Anima Sola

2006-11-04 16:29
www.bostad.stockholm.se

sen

Ställ dig i bostadskön

inte svårare än så .. du e fan 18år pojk .

(om det är sthlm)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-04 16:35
fan, har aldrig stått i kö i sthm, ändå har vi en fett nice lägenhet i tyresö. suger att stå i kö och bara vänta vänta vänta.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-04 16:38
*..emelie..* 

japp men normala folk som inte har kontakter eller råd att betala en bostadsrätt (och inte lånar pengar av mamma och pappa) har svårt att fixa lägenhet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-04 16:40
Spöket
asså? Jag har inga kontakter här uppe i Stockholm, ändå har jag lägenhet, jag har inte köpt en lägenhet och hade bara bott här i en vecka innan jag fick lägenhet! Leta lite överallt.
Okej, det är inte första hand, men vi får bo där hur länge vi vill, så det är fett soft. finns alltid något.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-04 17:54
tack för hjälpen.
Anima Sola

2006-11-04 18:00
 *..emelie..* 

ja men vad kul för dig då.. skriv en bok
your bitches ain't nothing compare to meeeee

2006-11-04 18:06
ja egentligen tycker jag att vi kan definitivt skriva "vi hatar emelie". SÅ FÅR VI SE HUR JÄVLA BRA DU HAR DET DÄR UTE I TYRESÖ DIN JÄVEL!!!!!!!!!!

DJ

2006-11-04 18:25
Haha. Det är ju bra att skriva VAR man vill bo.. Eller just det ja.. Det finns ju bara en stad i Sverige.. ööh

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-11-04 18:30
*..emelie..* 

vi ¨som bott här i sthlm hela vårat liv vill inte ha en 2a hand. då kan vi lika gärna bo hemma.

bostadskön e ett bra sätt att få 1a hand punkt.

sen om du har pengar kontakter . skaffa dig bostadsrätt.

om du nöjder dig med 2a hand och säger "vi får b där hur länge vi vill" ... du får se att det inte kommer bli så .. så fort personen som hyrt ut lägenheten vill ha tillbaka den va ska ni göra då?.

som sagt. ge inte upp allt ni hade hemma för att flytta till en lägenhet som är 2a hand i sthlm. det kommer alltid bli fucked för er då alla vill bo i den kungliga huvudstaden.

2006-11-04 18:32
NickeMannen P21

och JA i sverige finns det vara en stad. Stockholm heter staden där alla vill bo . Vad finns INTE HÄR som finns någonannastans? ..

sveriges vackraste stad , vackraste kvinnor , godast Mat , Bäst på allt helt enkelt..

STHLM i mitt HJÄRTA!

2006-11-04 18:36
men alla vet väll att allt utanför sthlm e inte värt att nämnas eller ?
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-11-04 18:38
spöket.. falafeln och kebaben är bättre i malmö, men det skulle väl vara det då. men jag ska inte märka ord!

DJ

2006-11-04 19:55
Finns absolut ingen anledning att bo i Sthlm faktiskt. Det är för mycket folk där och det finns mycket trevligare städer. En del här i tråden har också på ett tydligt sätt visat vilken attityd många stockholmare har, dem vill man ju helst slippa :P

//NickeMannen
I'm back!

Producent

2006-11-04 19:58
Nickemannen ge exempel på trevligare städer.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-04 21:06
Nickemannen bjuder än en gång upp till dans. en sober sådan...
DJ

2006-11-04 21:16

Dopeness:

Vill inte dra det för mycket of topic, men det skulle bli ett långt inlägg. De flesta städer jag har erfarenhet skulle jag hellre bo i.

bewman:

Kul?

//NickeMannen

I'm back!

Producent

2006-11-04 21:31
Nickemannen du är väldigt övertygande
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-05 02:58
Fan vilken jävla tur det är att nickemannen signar alla sina inlägg

så man inte misstar det och får för sig att det var nån annan som skrev!

DET HADE VARIT TOKIGT!!!!!!!!!!!!

/Steffmeister
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2006-11-05 11:29
Nickemannen.

det känns inte så aktuellt för mig att flytta till skåne om jag är uppväxt i Stockholm.
Skåne är helt enkelt inte tillräckligt, jävla skitställe. but hey, thats me.
Anima Sola
DJ

2006-11-05 11:48
challma:

Så du vet så bor jag inte i Skåne. Det finns trevliga städer i hela Sverige, men Stockholm är bara ett stort, stressigt och jobbigt ställe. Men det är min åsikt, du får gärna stanna i Sthlm för min del.

//NickeMannen
I'm back!