I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

East Street eller ant-body?

Övrigt - Blandat

2006-11-03 22:15

East Street eller ant-body?

http://www.east-street.com/pier/new/

eller

http://www.ant-bodyart.se/ant_ny.swf

helphelp! vet inte vart jag ska ta vägen?!? :/

2006-11-03 23:23
Eaststreet.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-11-04 00:06
Eaststreet här i sthlm är jätteduktiga. de har hjälpt mig med råd och byte av piercing samt piercat en del av mina vänner och det har gått proffsigt och okomplicerat till
Femme fatale

2006-11-04 00:12
eaststreet är bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-04 00:57
eaststreeet!!!

2006-11-04 01:23
eaststreet är bra men dryga å dyra. dryga på piercingen å softa på tattoo menn dyra på båda
--------------------------->

2006-11-04 01:24
Eh... ska man göra nåt med sin kropp så ska man lägga en extra slant för att det är inte kul om man snålar och det går åt helvetet. Det är värt det.

2006-11-04 02:49
jag piercade mig igår :)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2006-11-04 02:52
vart?

2006-11-04 02:58
ögonbrynet, nån som har bra skötseltips ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2006-11-04 04:05
Spokie fick du inte det av din piercare? Vem piercade dig?

2006-11-04 04:42
jodå det fick jag, men jag tänkte ifall nån hade nått tips ut över det :) ?

2006-11-04 04:52
ok. Peta aldrig på det med smutsiga händer! SKÖT det alltid och ät bra så att den läker bra. Om du ser en förändring på piercingen så är det dags att besöka farbror piercare. n piercing i ögonbrynet kan migrera. Ha det i skallen :)

2006-11-04 05:25
migrera ? :S

2006-11-04 06:12
aa alltså hålet kan börja växa utåt.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2006-11-04 07:07
precis. själva barbellen/staven börjar flytta sig utåt och då blir det mindre och mindre yta av hud mellan stavens övre och under del. kan länka bild sen. maten kallar!

2006-11-04 11:23
spirit F4 Eaststreet är grymma på piercings. Har fixat båda mina, går snabbt och är cleant. Dock så var killen som piercade mig småbutter när jag var där senast, men det var inget man hann bry sig om.

spokie P17 pilla inte. har kompisar vars kompisar har fått sina utstötta pga det. har själv gjort där tidigare, så vet hur frestande det är. och akta när du drar på tröjor också, lagom mysigt när det fastnar...annars så borde du ju veta att det är saltlösning som gäller morgon och kväll, inte oftare.

Delam tange barat

2006-11-04 14:33
har aldrig förstått mig på folk som säger "det är så dyrt" och därför väljer något billigare. vill man inte ha det bra gjort hellre än att ha råd med typ ett par nya byxor också? min tatuering kostade 1200:- och är lite mindre än min handflata, men fasen så snygg den är. hade jag betalat mindre hade den med största säkerhet varit sämre gjord. hellre dyrt och bra än billigt och dåligt säger jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.