I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ännu en av min uppfinningar har satts i produktion

Övrigt - Blandat

   

2006-11-02 14:52

Ännu en av min uppfinningar har satts i produktion

Jag är en sån person som alltid försöker komma på smarta lösningar, otippade förbättringar eller nya användingsområden till redan existerande och etablerade produkter. Är inte superbra eller ens en gnutta framgångsrik på det, men en del snygga idëer har jag kommit på under de senaste åren.

Känlan jag får av att ha "nya", "underbara" och "framgångsrika" uppfinningar liggandes på lur, gömda från omvärlden i mitt kassaskåpssäkra minne är sjukt skön, och jag brukar tänka: "så här måste killen som konstruerade post-it-lappen, kardborren eller rubiks-kub, också ha känt, precis innan han fick tummen ur" 

Det är därför det är så sjukt knäckande varje gång någon av mina tilltänkta guldgossar redan är påtänkta och satta i produktion. Om jag dessutom får syn på den lille svikaren för första gången, och det är i affären, blir jag givetvis extra knäckt. 


Har du upplevt samma sak?

Ge mig din historia!

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.