I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-31 23:41

På G?

Okej.. kan börja med att berätta att jag aldrig riktigt haft ett fast förhållande, jag har rullat runt och aldrig direkt fastnat för någon.

Men nu så för 2-3 veckor sen träffade jag min bästa tjejkompis som var med en klasskompis, hon var så jävla cool.
I början vare bara en tjej som jag ville sätta på och gå vidare(dont judge me) men sen började det gå vidare, vi fikade tillsammans, promenerade etc.

Sen dess har hon vart den jag tänkt 24/7 senaste tiden.. Men baksidan kommer då jag har hört sååå mycket skitsnack om henne, allt från att hon är mytoman till att hon horar sig. I alla fall försökte jag blockera allt skitsnack och tänka på det som var så bra med henne, det jag föll för.
Igår så ringde jag henne vid 13-14:00 tiden och kollade vad hon gjorde, visade sig att hon hade haft efterfest och att hon vaknat upp med två killar brevid henne.
Jag vet att hon brukar vara ärlig av sig(iaf vad jag tror) men berättar man verkligen sånt.. om det skulle vara ombytta platser skulle jag lätt lägga på en liten lögn.

Har inte pratat med henne sen dess.. jag skriver antagligen det här bara för att jag inte vet vad jag ska göra, satsa på henne eller gå vidare, jag blev iaf helt knäckt igår?