I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fått nåt i drinken?

Övrigt - Blandat

2006-10-30 21:06

Fått nåt i drinken?

En barndomskompis pojkvän la i nån kåt-drog i hennes drink strax innan de skulle dra hem från nån fest. Hon hade aldrig varit så kåt och de knullade visst hela natten lång och sen hade hon inte kommit ihåd ett skit. Hon blev inte sur och tyckte att det var soft och de hade visst prata lite flyktigt om kåtdrogen tidigare. Jag hade däremot skurit av hans snopp och klistrat fast den på hans panna och kallat honom kukhuvud om det hade varit jag.

Däremot så fick jag nåt i min öl på Trädgården i somras.
Jag hade väl druckit 2 öl på hela kvällen. En vid 23 hos en kompis och en annan vid 01:00 på Trädgården, vi var väl där tills 2. Vi tog en bulle hem och jag var inte ens tipsy. Hemma tog jag ett glas vin med min rummis och snackade skit innan jag somnade till musik. Vaknade runt 12 av att min rummis städade som en galning och kände mig bakis och seg. Då berättade hon för mig att jag hade varit uppe vid 3 tillfällen och gjort de sjukaste sakerna.

Först hade hon vaknat av att jag satt vid datan med ett suspekt leende. Hon mumlade fram "jaha, sitter du vid datan " och somnade om medan jag bara glodde på henne. Sen hade jag dragit fram en korg vi har i hallen , öppnat den och satt mig ner och kissat i den. Hon hade inte hajjat att jag verkligen kissade, trodde bara att jag satt med trosorna nere och hade haft ut vasen med vatten eftersom kisset var helt klart och luktade inget. När hon frågade "Vad fan gör du" svarade jag "Vad fan ser det ut som?". Efter det hade jag satt mig på toaletten och kissat ännu mer. Det tog aldrig slut sa hon, "Du KISSADE i 5 minuter NONSTOP, hur fan kan du kissa så mycket" sa hon om och om igen. Sen märkte hon att jag även hade urinerat på datastolen som ett cepe. Jag hade gått och lagt mig helt nöjd bara för att vakna upp nån halvtimma senare och försökt sno hennes täcke och skrikit "Det är mitt täcke, erkänn att du har stulit det, du är fan precis som Nadia, hoggar ens täcke, jävla fjant" . Vi hade haft dragkamp tills hon tröttnade och släppte taget precis när jag tog i för fullt och ramlade på min bak och slog i huvet i golvet, missnöjd som fan.

Inget av det här har jag något som helst minne av vilket är äckligt som fan. Brukar komma ihåg det mesta om inte allt då jag har fotografiskt minne. Jag trodde att hon drev med mig trots att jag undrade vart mina kläder hade tagit vägen då jag visste att jag hade somnat med kläder på tills hon visade mig fläcken på stolen. Då började jag gråta som en galning, ringde Mariapol och sedan änmälde jag skiten. Det enda jag kunde tänka var "Tänk om jag inte hade dragit hem, tänk om jag hade dragit vidare, vad hade kunnat hända, tänk om det inte hade gått fel" . Det tog mig en stund att släppa "tänk om".
De på Maria sa att det försvinner ur kroppen ganska snabbt beroende på ens förbränning och reningssystem och att jag skulle dricka mycket vätska och åka in till sjukhuset om jag började hallucinera.

Nu dricker jag bara öl på flaska och med min tumme intryckt hårt och ger alla skeva blickar som tittar på min öl konstigt.

Jag har en del vänner som har råkat ut för samma sak. Vissa har bara däckat eller betett sig väldigt berusad och okontrollerade medan andra har helt spårat ur. En blev nästan v&ari

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-30 21:06
En barndomskompis pojkvän la i nån kåt-drog i hennes drink strax innan de skulle dra hem från nån fest. Hon hade aldrig varit så kåt och de knullade visst hela natten lång och sen hade hon inte kommit ihåd ett skit. Hon blev inte sur och tyckte att det var soft och de hade visst prata lite flyktigt om kåtdrogen tidigare. Jag hade däremot skurit av hans snopp och klistrat fast den på hans panna och kallat honom kukhuvud om det hade varit jag.

Däremot så fick jag nåt i min öl på Trädgården i somras.
Jag hade väl druckit 2 öl på hela kvällen. En vid 23 hos en kompis och en annan vid 01:00 på Trädgården, vi var väl där tills 2. Vi tog en bulle hem och jag var inte ens tipsy. Hemma tog jag ett glas vin med min rummis och snackade skit innan jag somnade till musik. Vaknade runt 12 av att min rummis städade som en galning och kände mig bakis och seg. Då berättade hon för mig att jag hade varit uppe vid 3 tillfällen och gjort de sjukaste sakerna.

Först hade hon vaknat av att jag satt vid datan med ett suspekt leende. Hon mumlade fram "jaha, sitter du vid datan " och somnade om medan jag bara glodde på henne. Sen hade jag dragit fram en korg vi har i hallen , öppnat den och satt mig ner och kissat i den. Hon hade inte hajjat att jag verkligen kissade, trodde bara att jag satt med trosorna nere och hade haft ut vasen med vatten eftersom kisset var helt klart och luktade inget. När hon frågade "Vad fan gör du" svarade jag "Vad fan ser det ut som?". Efter det hade jag satt mig på toaletten och kissat ännu mer. Det tog aldrig slut sa hon, "Du KISSADE i 5 minuter NONSTOP, hur fan kan du kissa så mycket" sa hon om och om igen. Sen märkte hon att jag även hade urinerat på datastolen som ett cepe. Jag hade gått och lagt mig helt nöjd bara för att vakna upp nån halvtimma senare och försökt sno hennes täcke och skrikit "Det är mitt täcke, erkänn att du har stulit det, du är fan precis som Nadia, hoggar ens täcke, jävla fjant" . Vi hade haft dragkamp tills hon tröttnade och släppte taget precis när jag tog i för fullt och ramlade på min bak och slog i huvet i golvet, missnöjd som fan.

Inget av det här har jag något som helst minne av vilket är äckligt som fan. Brukar komma ihåg det mesta om inte allt då jag har fotografiskt minne. Jag trodde att hon drev med mig trots att jag undrade vart mina kläder hade tagit vägen då jag visste att jag hade somnat med kläder på tills hon visade mig fläcken på stolen. Då började jag gråta som en galning, ringde Mariapol och sedan änmälde jag skiten. Det enda jag kunde tänka var "Tänk om jag inte hade dragit hem, tänk om jag hade dragit vidare, vad hade kunnat hända, tänk om det inte hade gått fel" . Det tog mig en stund att släppa "tänk om".
De på Maria sa att det försvinner ur kroppen ganska snabbt beroende på ens förbränning och reningssystem och att jag skulle dricka mycket vätska och åka in till sjukhuset om jag började hallucinera.

Nu dricker jag bara öl på flaska och med min tumme intryckt hårt och ger alla skeva blickar som tittar på min öl konstigt.

Jag har en del vänner som har råkat ut för samma sak. Vissa har bara däckat eller betett sig väldigt berusad och okontrollerade medan andra har helt spårat ur. En blev nästan våldtagen utanför Tivoli i Mariatorget precis när vi hittade henne. Det som alla har gemensamt är just att de inte kommer ihåg någonting.
Jag har ingen aning om vad jag kan ha fått i mig och googlat om möjliga våldtäktsdroger. Den vanligaste verkar vara Rhohypnol och  jag har aldrig tagit det och vet fan inte hur man blir men vad jag har hört så blir man mest peppad och lite affig, eller ???

Har ni eller känner ni någon som har varit med om det och  vad var det för drog som användes??

(När själva händelsen hade sjunkit in var jag självklart med och skämtade och skrattade åt de olika öknamnen man fick som Pee Pee Lady,  Mrs Pee Wee och Kissy som de hävdade var ifrån Rötter och hade inget med händelsen att göra hahaha! )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-30 21:09
Niobe - Whoa's Carrie "chickenhead" Bradshaw.

Har du något liv utanför krog och sexliv?
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2006-10-30 21:12
Emil: Har du nåt du strävar efter förutom att bli "Whoas most hated user" ?

2006-10-30 21:15
En jag känner hade varit dum nog att ta emot ett piller i fyllan på pdol som den som gav de sa att de var ett sånt där vanligt piller för mer energi som man får från apoteket.. Sen tog snuten honom och det visade sig vara någon sorts drog, tror han har fått gå på pisstester och sånt sen.. Inte samma sak men de visar bara mer på att man inte ska lita på vem som helst
Men lika glad är jag för det!

2006-10-30 21:29
jag fick troligtvis något kul i min öl. nej, den var förresten inte direkt min, det var ett skummispar som köpte den till mig. jag var 17, hade falskleg och var supernaiv. jag hade en hög alkoholtolerans för tillfället, och troligtvis var det här min andra öl. men sedan minns jag inte mer.
har fått resten av kvällen återberättad. den slutade för övrigt på akuten. tack för att ni försökte döda mig, äckliga skummispar.

sedan dess har jag hunnit utveckla stor skepsis gentemot resten av mänskligheten och dessutom en fobi för köttmarknadsställen och diverse klubbar, mina utekvällar består oftast av en svindyr öl på ett lugnare ställe, så nu känns chansen minimal att någon skulle daterapedroga mig.

har ingen aning om vad jag fick.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-10-30 21:30
Shit vilket liv det blev?

Utan att relatera till händelsen beskriven i tråden så är jag övertygad om att de allra flesta "något i drinken" bara är lite för många drinkar. Även tjejer kan supa sig redlösa, någon gång ska vara första gången.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-10-30 21:33

Alltid samma visa...

Niobe levererar ett klockrent inlägg som både är läsvärt, grymt formulerat och en smula kaxigt. Efter två sekunder har tvivlarna hittat dit, spytt ur sig lite galla, och förpestat hela tråden. Lika retarderat varje, varje gång.

Är avundsjukan så stor, bitterheten så djupt rotad och ödmjukheten så långt borta att man inte kan skippa att langa i väg ett nedvärderande och "ballt" inlägg bara för att man inte håller med?

Jag fattar inte ett skit...

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2006-10-30 21:48
phlegm P22

utan tenderar till att slänga en verbal påse skit på den person som gjort dom svars- och åsiktslösa...

Knappast varken eller, verkar det som. Hur som helst - välkommen till Internet 2.0.

Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-10-30 21:51
Fick en e i min bärs på ett jävla luffarställe i gbg, har inte varit där sen dess.. Stod massa flasköl på på bordet.. tog nog "fel" öl.. blev jävligt bäng så klart men de märkte jag först dagen efter när jag hade världens avisar. och fan va sne jag va dagen efter.. hade gått hem till ett par polare som chillade hemma o dansat med bar överkropp.. Enda jag minns var att jag gick hem till dem o tjötade lite.. Inte det andra.. Sjukt!

2006-10-30 21:51
JaeLee P25

Haha, iofs sant.

Jag skulle kanske slängt in en liten: "utan tenderar till att slänga en verbal påse skit på den person som gjort dom svars- och åsiktslösa i den aktuella frågeställningen...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2006-10-30 21:52

fan va ballt aså
gjorde du inget mer kul under kvällen mrs pee wee?

www.gbg031.se

2006-10-30 21:52
min teori var att de va en rave tjejs bärs, eller en bögig rave kille som lurade i mig den.

2006-10-30 22:02
Synd att många killar/barn tar bort det viktiga i tråden genom att bagatellisera dessa händelser.
Hoppas inte det händer någon närstående person till er.

Har själv tagit hand om 2 tjejer vid olika tillfällen, som råkat ut för precis samma sak och spytt så in i helvete. Obehagligt att se...

2006-10-30 22:06
Men det händer på riktigt!
Sen om tjejer använder det som ursäkt för att de blev för fulla så är de precis lika sämst som de som bagatelliserar...

2006-10-30 22:06
angående tråden så har det otroligt nog hänt mig faktiskt. har dock inte lust att prata om det. det hände när jag var 17 och jag drack fan knappt en droppe på 2 år sen efter det.

2006-10-30 22:08
assembly:

Att man spyr så in i helvete behöver ju iofs enligt min erfarenhet inte betyda att man blivit drogad. Ens om man är tjej.

Det råder något av en missuppfattning att folk i allmänhet gärna skulle lägga surt förvärade slantar på drogköp bara för att sedan "skoja" med någon. Daterape eller rån är en sak, men folk som bara blivit jävligt borta utan någon annan efterföljd vågar jag lova i de allra allra flesta fall bara supit ner sig själva.

2006-10-30 22:11
korrigering:
i mitt fall tog jag nåt jag inte borde ha gjort. jag var liksom inte riktigt medveten om riskerna eller vad jag utsatte mig för. jag var redan påverkad då. så det är inte så att jag blev helt ofrivilligt drogad som drogens ämne kanske eg åsyftade.

2006-10-30 22:12
De hade en jätteflummig chat om just det där fenomenet i ett sånt där internetrum för en tid sedan, alltså typ några minuter sen. Helt sjukt vilka tider vi lever i, tänka sig att få en pill i teet som kille!

2006-10-30 22:14
carlcox: låter inte som e, mer som flödder
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2006-10-30 22:20
Mina vänner fick i sig rohypnol. En av tjejerna hadevaknat upp dagen efter i en rondell, hon minns en röd bil och sedan inget mer. Hon sa till oss att hon bara skulle hem och det trodde hon självatt hon skulle. Men icke.

Och min andra polare blev våldtagen

2006-10-30 22:30
Vad är detta för en "kåtdrog"?

Kåt, svinmycket energi och sen inget som helst minne, aldrig hört något liknande...
"jag har fin hår. som en waterfall."

2006-10-30 22:37
fattar inte varför så många ska spy galla över tråden. back to topic, people.
Delam tange barat

2006-10-30 22:40
det lär ju inte finnas någon Kåt drog där ute. Det finns ingen sådan drog.

Jag tror på det när jag vet

Hur man tar det .
Vad den kostar.

Hur substansen ser ut hur man tar det osv.

Innan så tror jag bara det är någon som har köpt spanska flugan på hobbex och droppat i någon drink.

2006-10-30 22:44
niobe; du kan inte gått i sömnen då?

2006-10-30 23:02
låter som LSD eller liknande.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-10-30 23:14
alltså det är heeelt omöjligt att pissa i fem minuter! inte utan några sorts bestående men i din blåsa iaf
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"

2006-10-30 23:14
Alkohol är juh en drog? Förstora intag av alkohol en längre tid kan juh göra att du hade/har berusnings medlet kvar i kroppen vilket gjorde att du blev påverkad av två öl, kankse.

Det som händer innan man blir alkis är väl att man inte kan dricka så mycket och att man får rejäla blackouts. va juh en dokumentär på svt förra året eller 2 år sen om dagens alkolister.. (alla var unga och hade vanliga jobb grejjen)

ps känner flera som har pissat ner saker på fyllan utan att komma ihåg det.. B.la har en polare som pissade ner spisen  hemma.

Eller så var det något slag av narkotika du fick i dig. Eller så har du personlighetsklyvning. 

god luck n bless! med din forskning
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2006-10-30 23:24
men kom till båtten med den hära "kåt droge" som inte finns.

I sånna fall måste det vara någon vanlig drog i folkmunn typ någon som kanske har lusthöjande/halicunderade efekt typ.

Finns ingen att sätt att lösa det ahhh jag blir GALEN

2006-10-30 23:27
Kokain kan man bli väldigt kåt av. Minnesförlust har jag dock aldrig hört talas om.

2006-10-30 23:31
Hon blev inte sur och tyckte att det var soft

Stupid trick

2006-10-30 23:58
fan vad jag diggar Niobe F0 å hennes inlägg! :D

2006-10-31 00:03
Spanish Fly

Tyvärr ett ganska vanligt fenomen bland loosers som inte kan få pussy. Numera finns det massa skit att få tag på som utges för att vara upphetsande. I flesta fall är det droger.

Spanish fly, or cantharides as it is sometimes called, is often given to farm animals to incite them to mating. The cantharides excreted in the urine irritate the urethral passages, causing inflammation in the genitals and subsequent priapism. For this reason, Spanish fly has been given to humans for purposes of seduction. It is dangerous since the amount required is minuscule and the difference between the effective dose and the harmful dose is quite narrow. Cantharides cause painful urination, fever, and sometimes bloody discharge. They can cause permanent damage to the kidneys and genitals.

2006-10-31 00:05
Back in the days när jag hängde i lite sporitgare kretsar kommer jag ihåg att jag blev erbjuden att köpa sånt skit. Spanska Flugan är ett kommersiellt samlingsnamn numera för allt dylikt skit man kan smyga in i drinkar.

2006-10-31 00:07
caupolican:

Av effektbeskrivningen låter just det där väldigt dåligt som daterape-drog.

2006-10-31 00:07
civish: Jag vet inte säkert vad det var för nåt hennes pojkvän hade gett henne och hon svarar inte på telefonen. Det var nåt som skulle göra henne kåt som fan men han hade blandat ut det med nåt annat också. Jag tänker på en fluga av nån konstig anledning. Nån som kan koppla min association som kanske vet vad jag menar?

2006-10-31 00:13
Fr samma sajt:

Most of these products are simply cayenne pepper in capsules, sometimes blended with the powder of ginseng, kelp, ginger or gotu kola.

Lär ju vara ngn hypermix. Dom starkare grejerna innehåller även droger. Personligen skulle jag föredra att bjussa på ostron.

2006-10-31 00:30
Refused. surt förvärvade pengar på flödder? Är helt övertygad om att mattvävare i indien har råd att köpa piller o lattja med sina arbetskamrater med.

Jag fick nått i mig en gång, blev 2 olika akutavdelningar på en o samma natt. det var rätt illa. Men traumatiserad blev jag knappast, bara att hålla bättre koll.

2006-10-31 00:35
Niobe F0

ah men få tag på henne ta reda på vad det var han gav henne =/ låter fan helt sjukt juhe om de sant och funkar och inte bara psykist

2006-10-31 00:50

LSD? come on! jag skulle tippa på ecstacy, rent mdma eller tjack.. dessa så kallade "kåtdroger" är ofta bara skitsnack..

Tell them it's okay even though it's fucked.
Poet

2006-10-31 00:55
Var glad att du bara gjorde bort dig, och dessutom hemma framför en god vän och inte offentligt.

En vän till mig fick i sig något när hon var i Spanien, spydde, sket och kissade ner hela utestället hon var på. Och för att inte snacka om att hon nästan höll på att dö av överhettning. Blev en resa där hon fick betala 240€ för ett sjukhus besök hon inte har något minne av.
At the gates of Eternity...

2006-10-31 01:24
Nu blev ju min bild av dig lite mer skev asså... kissa sådär...

2006-10-31 01:38
adadi: Ja, jag är ganska säker på att det inte är mig  allting hade hänt, tänk då hade jag ju bara kunnat skrivit att det var jag, så enkelt är det. Vad är det för jävla dumma frågor du ställer, underliv?

BC99: Jag skulle nog inte välja att kalla det "göra bort sig" när man blir drogad.

2006-10-31 01:39
Fan vad hemskt.

Har inte tänkt så ofta på att sånt här finns, och när man väl tänker på det inser man hur sjuka grejer människor kan hitta på.

Niobe
Som BC99 sa, var glad över att det hände hemma.

2006-10-31 02:21
fotografiskt minne..
du kommer alltså ihåg allt du sett läst osv?

du kan memorera en bok i detalj..

eller ett kartsystem över new york med alla dess gatnamn?
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 02:33
fick en stor blå drink av en dj polare på sture companiet efter att varit på ett biligt ölhak. vet att killen var rasta i 30 års åldern men inte att han stopade piller på folk. slutade med att jag stage divade från promo som spelade där sen vaknade jag hemma utan mit aik paraply, utan skivor, utan min fred perry cardigan men med sjukt stora blå märken på rygg och ben sammt  1200kr fatigare. sjukt kväll har aldrig varit där igen.

2006-10-31 03:00
ja samma år tog vi sm guld så det är nog okej då.

2006-10-31 03:24
det låter som om det är kork inblandat
Poet

2006-10-31 10:46
Niobe: Men du förstår vad jag menar, även om du inte gjort det här med avsikt, så har du ändå gjort pinsamheter som du ska vara glad för att du gjorde hemma.
At the gates of Eternity...

2006-10-31 11:15
Paeppe

Onekligen. Övriga gissningar har vart rätt tama och stämmer inte in så bra på effekten.

2006-10-31 11:45
Niobe, du tänker nog på Spanska Flugan
ya hörd mä!