hahahahahhaha, hahahahah NICE D:
va?
Här är två stycken som är för långa för att få plats här. Dom är också oerhört snuskiga. Den första var ett samarbete och är inte så hemskt bra, den andra däremot är mitt egna mästerverk...
http://www.geocities.com/grovsalt/oanadehojder.htm
kan inte länka, ingen blå list tyvär.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Sätt dig en vecka och läs på sexnoveller så du förstår hur du ska göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett tag sen dom här skrevs 5-6 år sen, jag märker att dom inte är så värst bra nu. Dock var anledningen till att vi skrev dom just att vi hade läst (aktuell rapports) porrnoveller i några veckor. det är därifrån vi har tagit stilen, språket och de stilistiska greppen. "Sagt och gjort"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
alexxa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, sjukt äcklig caes. Om jag visste att du skulle skriva en historia om det här och bjuda ut våra hemligheter så här över internet så skulle jag aldrig ha stött på dig, "Mattias". Jag vill bara att alla ska veta vem som ger och tar i vårt förhållande.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Ingen som gillar mitt mästerverk :(
Signatur får rum här
Är detta all respons jag får?? Här har jag kastat bort flera timmar på att plita ihop en snuskig och trevlig historia, och så ger ni mig skorpor och smulor... Kom igen nu, ge mig en skriftlig käftsmäll eller virtuell smekning. Allt är accepterat...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Poolmahn P23 En av de skönaste jag fått faktiskt. Tack för din åsikt, och välkommen åter!
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Haha. Du använder ju helt fel adjektiv... Okej att du verkar känna till den lexikaliska betydelsen men din känsla för språket är ett värre brott än alla de grammatiska fel som förekommer på whoa.
Kolla upp enkla dramaturgiska modeller, varva långa meningar med korta för bättre flyt och försök skriva ett ord för lite än ett för mkt. Rada inte satser på varandra. Lägg också ner extra möda på första meningen. Den ska locka till läsning, kanske vara lite otydlig...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Ge litet kritik på min också, gärna i stil med seized s den var nice
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
När Orvar mötte sia: Han vaknade upp tidigt som alltid, svettig och med en fruktansvärd huvudvärk som alltid inbringade sig efter en blöt kväll med sin kusin pelle. Väckarklockan ville inte sluta skrika så han slängde sig upp på sängkanten. Hans extrakilo runt buken vaggade i takt med värken i hans huvud. Han tog ett grepp runt bilringarna och fortsatte sakta ner under naveln, längst med raggarsträngen och kände hur fruktansvärt hård han var. Det fanns tyvärr ingen tid för någon morrontarzan utan han slängde på sig blåstället, tog hinken med skulor för att bege sig ut mot stian, svinen ska ju ha sin frukost hur bakis orvar än var. Han öppnade porten till Stian men istället för den gödselstank som brukade få honom så äcklad så kände han bara ett lugn. Det här va hans värld, grymten i spiltorna var verkligen hemtrevliga, nästan kärleksfulla. Han kom fram till sin favoritsugga Sia... det va inte första gången dom möttes men det kändes nästan så.. Han viosste int elängre om hennes tronande ögon var ute efter potatisskalen eller hans kladdiga prinskorv. Hennes blöta tryne bara utstrålade den enorma sexuella frustreringen av att vara helt ensam med så mkt varmt pulserande krioppar omkring. Orvar hävde sig in i stian och in i Sia. Deras ´kroppar var i full harmoni och hennes grymtningar eggade Orvar ännu mer. När han kom kände han samma väbehag som när han åt sin första janssons frestlese. Båda förstog att det här inte var deras sissta möte.
seized F19 Snygg kritik, och tack för att du tog dig tid. Är dock inte beredd att hålla med på alla punkter Din första invänding fattar jag inte alls. Vilka adjektiv är det som används i fel sammanhang, ge mig exempel. Och om den lexikaliska betydelsen är korrekt, handlar det väl bara om mina egna preferenser, om de ska användas eller ej? Andra punkten känns korrekt, fick inte texten till att flyta nått speciellt. Dock vill jag inte lägga mig platt och anamma gamla traditionella "skriveri-regler", utan vidhåller att det finns alternativa sätt att bygga uppe en på. Vet inte varför, men det känns genant att kolla upp och börja använda sig av första exemplet i"drammaturgiska modeller 101".word-rec P22 Trist att du upplever min text som onödigt komplicerad och otymplig. Förskte bara att måla upp en så levande och rolig berättelse som möjligt, tydligen gick det inte hem hos dig. Men även du ska ha tack för visat intresse och investerad tid...
phlegm, håller med angående karaktärerna.
Jag har aldrig(och kommer heller aldrig) gilla muskulösa, solbrända snubbar.
Och nej, man möts inte vid Konsums fruktdisk för att tre sekunder senare ha brutalt sex i förrådet. Inte direkt en situation jag befunnit mig i så ofta.
Nej, den var inte trovärdig, och nej, man känner verkligen inte igen sig ngn ngn av karaktärerna.
Plus att jag t om tycker att du kan skriva mkt mkt bättre än sådär.
Deras kön pulserade. Inte ens den kollektiva viljan av två par jeans kunde hålla dom ifrån varandra. Likt en narkotikaindränkt tornado svepte dom fram genom lägenheten och förintade allt i deras väg. Jeansen, som visste vad som skulle komma att ske ansåg det bäst att lägga sig på golvet och spela döda, rida ut stormen. Trosorna rymde med kalsongerna för att aldrig återvända till denna hemska plats igen. Pojken bjöd henne på E, böjde hennes huvud bakåt så hon liknade en PEZ-figur och lät de gula pillren försvinna in mellan hennes spruckna läppar. Ikväll var hon hans drottning av serotonin och han var hennes amfetaminamor. Deras problem låg och simmade tillsammans i något anonymt glas på kvarterskrogen, här var dom i alla fall inte. Han föll handlöst bakåt på sängen som gav ifrån sig ett klagande tjut och stirrade upp mot det bräckliga, vita taket samtidigt som hon med vana fingrar försiktigt drog ut sin tampong och la sig bredvid honom. Deras blickar var riktade mot taket men deras tankar var någonstans långt borta i kosmos. Han vände sig om och kysste henne. Flickans saliv smakade som rymdraketer och månvandringar. Han slöt sina ögon. Det var ett litet steg för människan men ett stort för mänskligheten när han sakta gled in i henne. 3-2-1 BLAST OFF. Med gryningens ljus var förtrollningen bortblåst på nytt. Neil Armstrong hade lämnat hans kropp samtidigt som den kemiska kärleken tröttnat på sin vistelse och sakteligen sipprat ut ur varenda por i hans vedervärdiga existens. Han svettades ångest. Hon var inte längre hans drottning, han var inte längre någons Amor. Med torkat blod på sin penis och ett par kalsonger mindre i sin ägo vände han ryggen till hennes besudlade kropp och lämnade rummet. Var det här vad människor kallar kärlek? Likt en kokaincowboy red han iväg rakt in i den varma solen utan att någonsin se sig om igen. Inne på golvet låg hennes jeans ensamma kvar i en skrynklig hög. "Att dom aldrig lyssnar" tänkte dom och suckade högt. Men flickan på sängen hörde inget. Sömnen hade hållit kvar henne i sin förlåtande omfamning och hon kunde leva kvar i den värld där hennes Amor kommer till undsättning, ridandes på en häst gjord av blänkande vitt pulver En plats där han var hennes för alltid. dear god jag har tråkigt. dear god jag kan inte sova. dear god jag börjar tappa förståndet.
hahahaha. Glöm inte att ni kan få cash om ni kommer med bland aktuell rapports novell sidor.
åffer P23 Alltså... hahaha, så jävla bäst! Fyfan va jag garvar! Heeelt klockren, äger hela tåden upp och ner 10 gånger om :D"Den ville ut, den ville utforska livet på större breddgrader. Vad ska man säga? Ska man strunta i chefens order, eller dra ut snopen och daska den i hans panna, skrikandes "Jag tittar på porr och dunkar snoppen var fan jag vill!" "Jag började försiktigt slicka på automaten för att kolla om den protesterade. Det gjorde den inte." Huuur... haha, huuur? Nästan så man måste ha den på sin press :P
CAMPIONI!
Vad gäller ordvalen så var det mest att de kändes malplacerade.
Jag drar ngra exempel: "Alex var egentligen redan fruktansvärt sen till jobbet..." Vadå fruktansvärd? Vad ger det ordet för associationer? Klart man kan använda det som "jättemkt" men du skapar för kontrasterande känslor redan i första meningen och det blir aldrig följsamt".
Okej det var tydligen bara ett adjektiv men fler exempel på mindre lyckade ordval: "semisenila mormor", "några blåa ögon" - Vadå ngra? Det ska vara THE ONES liksom inte ngra random ögon.
Vad jag menar med den lexikaliska betydelsen är att alla kan sitta med SAOL eller synonymer.se och byta ut enkla ord mot svårare för att få språket att verka avancerat. Vad händer? Man får en stakig text istället för en som flyter. En annan viktig sak som du förbisett är ju konnotationen av ord. Klart det "fruktansvärt" eller "semisenil" kan användas i sammanhanget men det betyder så mkt mer än sin bokstäver. Klart du ska se till dina preferenser men du får inte glömma bort läsarens. Som många sådana där kloka författare har sagt: det är faktiskt de som skriver halva texten.
Vad gäller historiens uppbyggnad så säger jag inte att du ska lägga dig platt men jag säger att man inte kan börja experimentera förrän man har lärt sig grunderna. Alla som skriver bör känna till enkla litterära grepp som plantering, peripeti osv.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Att hon köpte TVspelstidningar var riktigt avtändande...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Hold up, wait? Kan man få cash om man skickar in en erotisk berättalse till någon porrsida/tidning eller så?
At the gates of Eternity...
BC99 P23 Har du aldrig läst aktuell rapport?
Jadå, de är typ upp till 500spänn eller nått.
Men då måste du ju vara bra också.
BC99: Har du aldrig läst porrtidning man? Det är keffa storys folk skickar in som de får högst 200 - 700 spänn för. Men ingen läser dem .
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Empire & Narcissus : Faktiskt inte, har inget minne av det i alla fall. Aight, får man väl pröva och skicka in, lite extra cash är det inget fel.
At the gates of Eternity...
de va för mycket "pang på rödbetan"....
Angleic men min har rätt långt förspel...
Rizmo Haha, tack så mycket för feedback'en, det värmer ;D
Signatur får rum här
demento din var ju bara grymt äcklig, den var inte bra skriven heller..
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse