I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

London-resa 30/10-6/11

Övrigt - Blandat

2006-10-21 22:53

London-resa 30/10-6/11

Nu är det så att jag drar iväg till London under v.44 med min old man. Både farsan och jag älskar självfallet den underbara sporten fotboll och kommer göra vårt yttersta för att kunna gå på någon match under vår veckolånga visit, förhoppningsvis West Ham-Arsenal på Upton Park. Men utöver detta behöver jag tips om vad gubben och jag kan ha för oss. Den 2a november ska jag på The Bronx, ett band farsan förmodligen kommer grina illa till, och utöver detta har jag inga tankar alls på vad man kan göra. So hit me with your best!

Detta gillar vi:

• Spelningar. Alla möjliga. På stora som små arenor, jag vill veta ALLT! Ge gärna länkar om ni har sådana, all info uppskattas.
  • Butiker. Kläder (Fred Perry, ZooYork, Eckö, Diesel, Tommy Hilfiger, WESC, Adidas, Carhartt, Triple5Soul), souvenirer (BRA sådana, inte såna skapade för att lura turister på pengar), böcker etc.
  • Skivor. Alla möjliga butiker: små handelsbodar, stora megavaruhus, vadsomhelst! På HMV är skivorna nån 50-lapp billigare än här i Sverige, ge mig tips på butiker som bräcker det!
  • Fotboll. Finns det någon som helst möjlighet till att gå på Arsenal så vill jag veta hur jag ska gå till väga för att lyckas. Om detta inte går...så får Chelsea duga. 
  • Gitarrer. Jag har hört talas om Denmark Street...och om ryktena stämmer så behöver jag inga tips på denna punkt.

SEVÄRDHETER! Jag är vansinnigt dålig på att se de saker man "måste" se, så ge mig tips!

Tack På Förhand.

•pave paradise•