I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur kan hon göra såhär?

Övrigt - Blandat

   

2006-10-21 03:35

hur kan hon göra såhär?


Min flickvän gjorde slut med mig för några månader sedan pga att hon kände sig osäker om hon var kär i mig eller inte.

Hon har dissat mig lite och vi har inte setts på flera månader nu. Fast  vi har snackat på internet precis varje dag! Jag tycker fortfarande om henne. Förra veckan så grinade hon för att hon saknade mig och var ändå osäker hur hon ville ha det. Någon dag innan det så hade jag släppt henne lite ifrån mina tankar. Så när man fick höra att hon saknade mig o etc, så blev man såklart glad. Vi skulle fika med varandra om några dagar o etc. För att träffa varandra.

Igår så sa hon att hon inte har några som helst känslor för mig alls, det ändå hon saknar var våra stunder tillsammans. Kollar i hennes gästbok på en annan internet ställe. Då har tjejen skaffat kille verkar det som. Dem har träffats, skickar sms, snackar på internet o etc.

Blev så jävla förbannad så jag skickade ett argt mail till henne och sa att hon kunde lika gärna glömma dem där stunderna vi har haft o etc.

Nu ska jag skita i denna tjej även fast hon var den där tjejen man ville gärna ha. Hon var snygg, vacker, söt, gullig, trevlig, social, snäll, mogen o etc.

Men nu beter hon sig som skit.

Verkar vara fler killar som blir dumpade av tjejer enbart för att dem inte vet vad dem vill. Varför blir det så med er tjejer? Jag säger inte att alla tjejer är så, men en hel del tjejer gör så.

Man blir nästan trött när sådant här händer. Man blir fruktansvärt ledsen och besviken när man har lagt ut så mycket tid på att få henne tillbaka. Visst, man kan inte tvinga henne att bli kär i mig. Men man måste väl tänka lite efter när man säger till mig att hon saknar mig, sedan nästa vecka är jag helt glömd.

Jag var tvungen att skriva av mig.