I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bostadsförmedlingen kan inget!.

Övrigt - Blandat

   

2006-10-14 14:54

Bostadsförmedlingen kan inget!.

Fan jag är så jävla sur.
alltid när jag pratar med folk om bostadsförmedlingen blir ja sur som en jävla idiot .

Hur fan kan bostadsöfmedlingen vara så pass blind? hur kan dom säga att Kötider minskar på populära ställen, Hur kan dom säga att hyrorna minska på populära ställen.

Allt är skit snack.
Deras fina listor och tabeller som visar att allt har minskat är Bullshit.


Sanningen bakom deras listor ligger så att.
Personer som anmält sig och varit mellan 0-1år i kön kan få lägenhet snabbt FÖR ATT DOM VÄLJER HYROR SOM KOSTAR 7000 FÖR EN 2A PÅ 40KVM.

Och att priser på nybygg är snabbt sätt för personer med liten kö tid att få lägenhet.
Men vilka jävla idioter väljer att ta en nylägenhet i tex Blackeberg för 6800-8000 för en 2a på 47kvm? alltså jag blir så jävla sur på deras hemsida (www.bostad.stockholm.se) ..


Fan finns så mycke hat för dom att jag behöver skriva av mig .

Sist men inte minst. För att få en lägenhet i Närförorten måste man stått mellan 5-20år i kön beroende på vart man vill söka.

Men detta skulle MINSKA rejält om bostadsförmedlingen tog fast alla fuskare.
På hemsidan står det klart och tydligt att personen som skriver på kontraktet ska vara personen som bor där. men jag kan LOVA att MINST 70% för att vara realistisk inte bor i lägenheten som är "signad" till dom . utan det är deras Barn barn osv.

Fan ja blir så sur.. hur ska vi dödliga ungdomar få lägenhet på "bra,populära" ställen om såna personer håller på med sånt skit ..

Det enda ja vill säga är att Bostadsförmedlingen är Skit. Ska fan skriva in till Tidningen om allt skit som hålls på där.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.