I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min bästakompis kille, hjälp ...

Övrigt - Blandat

   

2006-10-14 11:11

Min bästakompis kille, hjälp ...

Det är såhär att min bästakompis har en kille, och nästan redan från början när jag träffat honom har han betett sig skummt mot mig. Han är trevlig och verkar inte alls vara en sån där dumm puckad snubbe.
Jag var glad för min kompis skull att hon äntligen hade hittat en bra kille. Men han börja säga gulliga saker till mig och började närma sig. Han ska alltid sitta brevid mig, han vill att ja ska komma hem till dom, att ja ska sova där å han skickar sms jätte ofta.
Dom gjorde slut för en vecka sen. Och för några dagar sen fick jag veta att han gillade mig mer än en kompis. Och grejen är den att min kompis har vetat om det i ett halv år för han hade sagt det till henne. Nu har hon har åkt hem till honom, han bor där uppe i norrland så hon ska vara där hela helgen. Jag har sagt till henne att hon ska skita i honom men hon lyssnar inte. Han ville att jag skulle åka upp själv nästa vecka, vilket jag aldrig skulle göra.
Jag känner mig så jävla taskig mot henne. Men jag gör lixom ingeting, jag flörtar lr raggar inte på honom. Jag gör ingenting för att han ska tro något annat. Jag har sagt åt honom att han ska sluta hålla på.
Och det är inte första gången. Hennes 2ex  hade var det samma sak med. Men inte lika farligt som detta fallet.
Vad ska jag göra ??