I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur tänker hon?

Övrigt - Blandat

Producent

2006-10-11 14:46

hur tänker hon?

Det är så att jag träffa en tjej för 6 månader som nyss hade gjort slut med sin pojkvän som hon var tillsammans med i 2 år, så hon ville inte gå in på ett nytt förhållande direkt, men vi uppträdde precis som om vi vore tillsammans. Varje gång jag fråga varför hon inte ville gå in på ett nytt förhållande, så svara hon att hon ville ha tid för sig själv och inte känna sig bunden till nån.

tiden gick och vi träffades fortfarande som om vi var tillsammans men en dag börja vi bråka över en skitsak och varken jag eller hon hörde av sig dagen efter. Efter det börja hon sluta svara på mina samtal och sms när jag försökte prata med henne och lösa vår lilla konflikt. Innan dess hade jag behandlat henne som en prinsessa, gjorde allt för henne och försökte alltid få henne att må bra. Jag kom till och med till hennes jobb och gav henne blommor när vi hade bråkat. Men det hjälpte inte för hon ville fortfarande inte svara på mina samtal och sms, så jag gav upp.

så nu undrar jag varför hon agera som hon gjorde och bara bröt kontakten med mig utan att ge mig någon förklaring

i make music