Flickvänn!
fan vad jag hatar folk som gnäller över kärlek hit o dit när dom egentligen inte inser hur jävla bra dom har de! jag kan säga att jag aldrig haft ett seriöst förhållande...var på G en gång men jag bad henne dra åt helvete istället pga att jag har problem med att visa känslor osv, blev väll rädd antar jag! men fyfaaaaaan vad jag skulle villja ha en flickvänn hehe, asså de kan låta skutm men sexet är inte de jag är ute fter mest... det är liksom att hålla om någon, skratta me någon, kolla på film med någon, mysa med någon, vaknar på morgonen och får ett leende på läpparna pga av att man ser nått vackert ansikte som man älskar, ja tom fan bråka med någon! så ni som har flickvänner, ta vara på dom vafan? stör mig fruktansvärt när jag ser hur vissa människor behandlar som flickvänner...men man har helt enkelt inget med sina polare förhållande att göra så jag e tyst för de mesta! Peace!
stop bröd!
Va sägs som att du ordnar dina egna problem innan du ber fokl ta tag i sina ;) Btw. älskar jag min flickvän och jag håller med man ska ta vara på det
Follow the dao, right about....NOW!
wörrrd
"life's a garden, dig it."
du har så rätt. håll kvar den tanken även när du fått en flickvän. min pojkvän uppskattar mig och jag uppskattar honom och njuter av varje sekund jag får vara med honom. skulle aldrig drömma om att ta det för givet eller sabba det med mening.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på sticky :>>>>>
"life's a garden, dig it."
Men nu råkar det ju vara så att de flesta flickvänner visar sig vara totalt värdelösa efter ett tag. Det är ju därför man måste gå igenom flickvän efter flickvän innan man hittar någon man kan stå ut med i resten av sitt liv, om man nu har sån tur och råkar hitta henne över huvud taget.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
jag blir bara så arg för dom flesta snubbarna tar sånt föööör givet, men tänk om ni inte haft de?
stop bröd!
eller hur fridge :P jag älskar min flickvän otroligt mycket :) hon är drömtjejen för mig, plus att vi har 3 månader idag :) inte så mycket med det har fan varit dom 3 bästa månaderna i mitt liv iaf :) hon är så perfekt ;)
Forumsignatur:
fan skulle villja ha de så...lite svårt bara!
stop bröd!
haha o nu är allting plötsligt killarnas fel....
www.gbg031.se
ar_jag_ghetto P1 även om du var ironisk så var det jävligt töntigt skrivet.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
orka hålla på och älska folk och skit... älska er själva istället :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
lalle2 P1: haha! som sagt sexet kan man få på fyllan eller nått =)) just nån att hålla om! få en kram av när man e sjur eller nått.-.... if thats not hip hop så öär jag fan poppare =)) Ps: Pop suger!
stop bröd!
Sticky visst har du rätt men det ligger i min natur att vilja ha det jag inte kan få o tvärtom. Så alltid när jag fixar en tjej blir jag, vet inte hur jag ska förklara men rätt passiv. Orkar inte träffas varje dag och så men visst fan tycker jag om henne. Men det är när man dumpat eller blir dumpad av någon jag verkligen känner längtan till att ha tillbaka henne. Kanske iofs inte var svar på ditt inlägg... Kan tillägga att jag har en flickvän som jag verkligen tycker om men har inget sjukt behov av att träffa henne varje dag. Är också för tillfället en väldigt upptagen man med tre olika jobb, heltidsstudier och träning. Vilket bidrar väldigt mycket till att vi inte ses hela tiden.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
goodfellas P20: visst man kanske glorifierar de nu när man inte har de.....men menar du lite att när man väll har de så känns de inte lika behövt?
stop bröd!
Jag har, om två veckor, varit ihop med min tjej i ett år. Vi har ett distansförhållande med 300km emellan oss, you have no idea how fucking hard that is =/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Sticky>> Ja typ. När man e singel drömmer man om söndagmornarna när bruden myser med en och har gjort en kopp te typ. Men när man väl har en flickvän känner man sig rätt bunden och taskig om man vill ha tid för sig själv. Plus att man saknar flirtandet o raggandet vilket är jävligt roligt på krogen/festen.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
var på G en gång men jag bad henne dra åt helvete istället pga att jag har problem med att visa känslor HAHAHAHHAHAHHAHA
felixnr2 F18: haha skrattar med åt de ibland, men de va dumt o jag ångrar de =))
stop bröd!
hahha det såg kul ut skrivet bara haha. har gjort samma grej haha
frost P19 :: haha du :P min flicka bor ju nere hos dig :P är inte det lite längre? ;) sthlm ända ner dit ! slå det :) vad är det, 50 mil?
Forumsignatur:
Bluesky Woot?? Bor din brud i vbg? Jadu, det är en bra bit mellan er då :))
Sticky, jag känner som du i det där att vilja ha och vilja mysa och kolla på film och skratta och vakna och mysa mer. När jag väl skaffar pojkvän så kommer det vara nån jag verkligenverkligen gillar, och då kommer jag givetvis att ta vara på denne och uppskatta honom till max! Men det är väl självklart? Jag tror att alla som verkligenverkligen gillar sin partner känner så, och gör man inte det så var man inte rätt för varandra och vad är då vitsen med att hålla kvar och "ta vara på"?.. syftet går lite förlorat då ju
frost P19 :: hehe ja:) tyvärr är det ju jävligt långt :/ bränner ju lite i plånboken med:P
Forumsignatur:
She can come over and stay at my pimp lair xD haaha skabbigt värre..
ja jag ska fan vönts tills jag hittar en riktigt fin flicka :) och då kommer jag nog skita i om jag har problem med känslor etc, förhoppningsvis!
stop bröd!
Fina flickor är det jävligt ont om, så får du tag i en, så är hon säkert dum i huvudet ändå.
undertiden
får väll också ta o worda Sticky...
Jag vill påstå att min flickvän har världens bästa pojkvän.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
flygande bäckasiner söka hwila på mjuka tuvor
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
haha fan spårar de ur nu om då? haha
stop bröd!
haha vad säger Tahoma till exempel? :D
Ja ge mig en flickvän.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ge mig en pojkvän!
Mmm, juste! JUSTE JUSTE JUSTE!
Credit crunch crunch baby
hahah man känner ju igen sig så att säga, är i en liknande sits som du själv, men vafan, vad gör man? man kan ju inte tvinga flickorna att börja gilla en?
Tell them it's okay even though it's fucked.
Empire P22 Ja visst!
förstår inte syftet med flickvän längre, har aldrig haft så kul under det året jag varit singel nu någonsin under mitt liv. har mina tonår att ta igen.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
x Det är alkoholen som talar.
ChinaLove Soft, så hur gör vi nudå?
Empire Kom till Gbg!
Empire P22 , antagligen.. snart är det onsdag igen.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Empire Vart är halvvägs? kommer då!
äh skitsamma i sånna tankar.. kommer de nå chick som diggar dig för vem du e,så ta vara på de.. annars e de väl bara leva livet o sluta tänka på brudar o shit,kanske d kommer nån,nå da eller inte,,lifes a bitch then ya merry one!..heheh
ChinaLove Stället där du vet mellan stockholm och götet, vi ses där!
fast man kan ju inte leva på droger hela livet heller, man tröttnat ju på det liksom allt annat.
Tell them it's okay even though it's fucked.