I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vaför vill folk göra bort sig på internet?

Övrigt - Blandat

   

2006-10-09 13:42

Vaför vill folk göra bort sig på internet?

Ligger det i vissa människors natur att vilja göra bort sig så hela sverige kan skratta åt personen? De första som jag upptäckte var dom där två "hiphopkillarna" myggan och en till kille som "rappade" "din morsa e het för hon e fet. jag tog henne första maj sen så rökte vi brajj"

Jag börjar ana lite tendeser från amerika att alla vill synas. Tänker på ett avsnitt ur Cops när poliserna går fram till ett extremt sliten kvinna när dom precis har gripit hennes man och hon bara "ooo im gona be on tv!" jävla stolpskott.

Det kommer ju i stort sätt nya videor varje dag med folk som sitter framför en webcam och sjunger eller gör andra skumma saker. http://www.sjukast.com/go/?id= 2956 är en av dom. Jag menar vadfan tänker hon med. Tror att hon kommer att få killar av att göra sådär eller? Har det en gång hamnat på internet finns det alltid där.

Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.