I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

'vän' plus ex-tack.

Övrigt - Blandat

2006-10-08 21:39

'vän' plus ex-tack.

okej.nyss ringde en gammal vän, en tjej som jag har känt sedan jag var pytteliten och växt upp tillsammans med. Hon var lite en del av familjen under många år osv osv. Nu har vi inte pratat på kanske ett halvår, men så ringde hon som sagt nyss och sa:

"asså du kan aldrig gissa vad som hände igår? assså gud, jag träffade ****
(mitt ex, som f.ö har whoa- så om du läser det här, tack!)
och vi kände igen varandra och började snacka fett mycket, det ena ledde till det andra och vi dansade verkligen hett, du vet vi var på salsaklubb! sen hånglade vi upp varandra i rökrummet, helt sjuuuukt!
  sen drog vi hem till mig och vi hade såååå mysigt, och han var så rolig och allt. sen hånglade han upp min kusin och sen delade dom säng, haha du vet 'blink, blink', och han stannade hela dagen idag och vi hade jättekul!"

jag blev helt stum, typ vad är grejen, tjejen kan ju inte vara frisk. tillsist sa jag typ : jaha, tack? vad vill du att jag ska säga?

hon:
nej, asså jag tänkte höra vad du tycker om han och min kusin blev ihop? alltså, hur är han som pojkvän,kan man lita på honom och blabla?

alltså! jag har nog aldrig blivit så sjukt arg och galet ledsen i hela mitt liv!

1: är bruden frisk?
2: har du varit med om något liknande och hur hanterade du det?
3: ge mig tips på hur jag ska bli glad igen!

mest ville jag avreagera mig!
</3

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se