I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lumpen nu i vinter

Övrigt - Blandat

2006-10-06 21:35

Lumpen nu i vinter

vilka här ska göra lumpen nu till vintern???

själv ska ja göra i kungsängen som bevakningsgruppschef......

ganska sskönt hört att de e slappt som fan plus att ja bor i väsby så de e inte så långt o åka

nån som kanske kan dela mig sig me några roliga historier från när dom gjorde lumpen:D

geaaaaah!!

2006-10-06 21:39
Jag säger till dig som jag säger till alla andra som ska rycka in... ta med dig badtofflor, tops och en kamera.

2006-10-06 21:46
Hpnotiq P22

haha oke nice ska inte glömma bort de:P

vart var du placerad då??

2006-10-06 21:49
Jag rekomenderar ett par BRA joggingskor och en klocka, det är nog det viktigaste.
försvarets joggingpjux är inte dom bästa.
och försvarets skidor ska vi inte prata om :D

2006-10-06 21:52
 Zän
de vill du inte veta :S
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-10-06 21:54
Zän
Vapenrengöring, där är dom ialf guld värda.

2006-10-06 21:55
Haha...topsen ska han självklart ha till öronen. Och det skadar inte när man ska göra rent sitt vapen heller...

Jag gjorde mitt på Amf1

2006-10-07 00:40
Se till att ha lite kontanter på fickan, så om du skulle få några minuter över till att springa o handla snask så är det guld värt. Du kommer vara hungrig o snasksugen de första två veckorna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-07 12:32
OBS OBS OBS!

glöm för fan inte snusen!!

OBS OBS OBS!
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-10-07 13:51

Efter du har gjort gsun så kanske du ska ta med dig en skön kudde att sitta på så du inte får träsmak i vaktbåset:P

Ta med ett par handskar(svarta) som du har med dig ute i fält. Dom du får kommer säkerligen bli blöta o kalla. då har du dina egna torra och varma handskar som backup. Se till att aldrig utföra något arbete med dessa handskar. Dom ska alltid vara torra o varma.

Plastpåsar till matkärlet kan va rätt soft med, då slipper du diska när ni får isokäk.

Blir de guldburk så koka hela konserven i matkärlet så blir de mindre disk också.

Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-10-07 14:01
Åhhhh Livgardet härliga minnen. H-plattan, stålboda, negelstena, tillfället, stora sätra, mongona på tvätt och persedelbytet, hinderbanan, Alexandras, pizza på Coop.

<3  Jag vill tillbaka
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-10-22 15:28
synd om er som gör  GSUn o vintern, var ett helvete att göra den i somras vid 25+ värme...

Ta med dig, vitaminer, tops till vapenregöringen, mp3 spelare, kamera om du vill då alla andra har en, och ett glatt humör.