Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
GodsSon hehe det var nog det sötaste jag sett. och jag säger aldrig saker som söt och sånt.. men det var ett ballt foto
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Tack :)
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dålig bild men här är min lilla
snoken Har en dog hos papi också, får styra bild på den bebisen senare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
My heart lives in my vagina.
Look with your own eyes - See with your own mind
Det där är ingen hund, det är ju en varg O.o
Niceness!
My heart lives in my vagina.
Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!
sheesh! Min otroligt coola katt
Ivan. Här e igen
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Riiie P21 Vad är det för ras? Grymt intresserad av ett sällskapsdjur i det utseendet :DD
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Yeah! Det är Norsk skogskatt. Utväklas ganska långsamt, är först full vuxen efter typ 3-4 år.
Ge mig den :(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Kanske bör tilläggas att dom blir ju jävligt stora sen också :D
Haha! alldrig, han är min.. Och jag är hans ;)
MoDo - the Heart of hockey!
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
När ska adminsen styra upp så att man kan visa bilder direkt i tråden? Detta suger.
Ganska tacksam att man inte kan visa bilder direkt i tråden, det hade inte riktigt fungerat på ett community med så låg medelålder bland de aktiva som whoa ;)
Look with your own eyes - See with your own mind
http://img.photobucket.com/albums/v210/Lerpingvin/teo3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v210/Lerpingvin/teo1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v210/Lerpingvin/teo.jpg mitt monster vid namn Teo :)
oo, jag ska lägga upp en bild på min jycke ikväll... vänta bara
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
Barbiedoll du har lagt in ett kort på min rumpa :O jag är väl inte din vovvvvve heller :/ knasbolll
lol
svalla F18 Jo, Ida.. du är en hund.
Sariiiiiiiish
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Mina älsklingar som vi inte kunde ha kvar. jag blev allergisk.
Här är dom åh vad jag saknar dom!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ja har en hund och två katter till, men ja har inge kort på dem
Fler bilder på David Hasselhof, Olof-Palme osv belönas med varning, alternativt ban. Skärp er.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
ayee gott folk snäll döp inte era hus djur till mitch :(
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
So0 F17 det är jag ju inte :( såfall lika söt som en :D
lol
Nosferatu vilken fin kisse! Helt elegant, vad är det för ras?Hur kom du på namnet? Suspiria...
socissi.wordpress.com
är beredd att hålla med Cilia, tro de eller ej ;D
fina vovvar :D
SKU - SKU - SKULASON!
nä det är min :D har dock ingen bild på han här :/
SKU - SKU - SKULASON!
du har då inte kollat på min, har länkat den i tråden. Titta o njut!
Nosferatu P26 awww värsta minitigern :D:D eller leopard eler va de nu blir.. grymt söt iaf:D
!! :)
Barbiedoll F18 din sk "hund" består ju bara av ett ass..
kalla de va du vill, men de är tack och lov inte ditt ass :)