I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör du med ditt liv?

Övrigt - Blandat

   

2006-10-03 18:50

Vad gör du med ditt liv?

Den här frågan är egentligen bara riktad till de som jobbar heltid eller nästan heltid.
 
vad gör ni när ni inte jobbar?

jag har jobbat heltid nu i lite över ett halvår och häromdagen kom jag på mig själv med att inte göra något alls. jobbar 7-3, kommer hem o duschar o gör mig i ordning. sen middag. då är klockan ca 17:30, och mellan klockan 22:30-23:00 måste jag ha gått o lagt mig för att orka upp till jobbet igen nästa dag..det ger mig en total frihet på 5-6 timmar per dygn. under dessa timmarna försöker jag att umgås med vänner och familj osv. men det brukar bara bli att man sitter o dricker öl o kollar film eller går ut på någon pub. har man partner kan jag tänka mig att man umgås mycket med den, men om man nu inte har det blir det problem...vad ska man göra med den lilla tiden man har för att få ut mesta möjliga ur livet? några tips?

kan tillägga att jag inte planerar att fastna i det här mönstret hela livet men nu är det ressuget som sitter i och då behöver man jobba ganska mycket för att ha råd...

Idag är jag farlig