I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Backpackande trädgårdstomte.

Övrigt - Blandat

2006-10-02 16:51

Backpackande trädgårdstomte.

http://www.backpacking.se/ReadArticle.asp?ArticleId=573#comments

Det här är en kul grej! Tänk om man hade en såndär ful tomte som någon stal och åkte runt jorden med. sjukt kul att få brev från den ju!
Det är lite amelie från montmarte-inspirerat.

Finns liknande grejer ni har gjort?
Eller har ni kommit på egna lustiga idéer?

Berätta!

livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!

2006-10-02 16:53
varför påminner detta om Amelie? längesen jag såg Amelie iof men berätta
Femme fatale

2006-10-02 16:56
hon tog sin pappas trädgårdstomte och bad en kille som åkte lastbil jorden runt (har jag för mig, nån som åkte jorden runt iaf) att ta med den och ta en bild på den vid olika kända platser i världen och skicka till pappans adress.
han blev glad!
och sen gjorde hon ju massa andra saker mot andra personer som gjorde dem glada och lyckliga.
fin film!
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!

2006-10-02 16:57

ja det är en riktigt mysig film me det där minns jag faktiskt inte. iof såg jag Amelie från Montemartre i högstadiet..

okejdå =)
Femme fatale

2006-10-02 17:55
hon fick sin kompis som var flygvärdinna att ta med tomten... inte nån snubbe ;)