Men jag vill ju ha med rolfi!!
Vi har en med Rolfi när han är här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blir det inte ös i helgen så tar jag livet av er allihoppa har varit utan gbg fööööööör länge nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är nykterist men jag kommer röja ändå!
Inget hindrar Rolfi från att festa till det helgen som kommer. men tänk på oss andra som inte kan då :-O. Nej, ändra inte på datumet nu:-) mantis de blir väl al5, kingshead, västerhus eller liknande. ja, klart de blir, vi måste ju sjunga bobban-låtar på min balkong igen! Fast TekOne har ja aldrig träffat, han vågar jag inte ha hemma... verkar gangsta:-)
Västerhus ! reppa för fan ! jojje , får jag komma då ? jag kan vara snäll
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag har inte hoppat av!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Fast TekOne har ja aldrig träffat, han vågar jag inte ha hemma... verkar gangsta:-) hahah shiet, vart har du fått de ifrån? okey jag har gjort dumma grejer med..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
du hade ju faktiskt ett affro...
de gjorde bara mig funky..
ta det nångång mellan 24-26 för då är jag där nere och vem vill festa med mig !? Kan ha fest på scandic där jag bor blir fett ;)
/Mvh Q
är det 27e oktober Promoe och Helt Off kommer ?
Ja sewis, den 27/10 är det Promoe och Helt Off på Trägår'n! Mickmästarn Kinky_jojje erorone cliche Tekone enokkkk The_passenger sewsis dar Vikktorius P19 Perfekt! 1 brud 11 killar... strålande!
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.
haha vem bryr sig om brudar när det finns öl
dom bryr man sig om när bärsen e uppdrucken...
jaha okaj. då får ni nog stryka mig och dar från listan.
inte om man dricker tills man däckar, fattar la du
sant
SKa ni vara utomhus kommer jag, om jag inte har något annat för mig. Annars, ja, då har jag säkert något annat för mig.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
hmm iofs om de e den 27de lär jag åxo vara på promoe å helt off, men kan la förfesta lite med er..
Lite så tänker jag med, Promoe och helt off missar jag inte, men förbärs med whoa kan kanske vara passande
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
hmm ja nu när tekone o frida säger de så... kanske lite förbärs med whoa.. osäker.
vi vuxna kan ha festen på promoe :D
Jag försökte styra upp en på gotland i somras, noll respons:@
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Fimp ska vara med!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
hahahaha vart ska ni vara?..trägårn?..
faty fat faty
MickMästarn P18 Klart att du får komma! Men då ser alltså läget ut såhär: bärs någonstans:Mickmästarn Kinky_jojje erorone cliche Tekone enokkkk The_passenger sewsis dar Vikktorius P19 Perfekt fimp Trädgårn like whoa senare på kvällen: sewsis dar kinky_jojje Frida Tekone mfl.TeKoNe P23 Hehe, vet inte. Har bara fått nån bild av dig som värsta gangstern som glider omkring på alla hiphopspelningar i göteborg och äger alla=)
Hahahahah om den där paraden kommer kommer jag, OFTA.haha
hahaha jag kommer om den där menige e kommer..ofta! jag kommer kankse va där men det käns så jäkla dumt att man måste skriva upp sig på en jävla "söka nya vänner" lista..
faty fat faty
HAHAH hur går det till på whoaträffar egentligen, jag har bara massa dumma fördomar typ att man sitter i en ring och kastar en boll till varandra och säger: det är jag som är sniffa_mjöl på whoa, vad heter du?
Menig-E: Hahaha underbart! Som sagt, är det bestämt om ni ska vara ute eller inne, eller hänger det fortfarande på vädret?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Skriv mig på 27e då, jag är inte så noga kommer vara lika pank vilken dag det än är.
bah! den 27.de =( jobbar ju då.... =/ om alla ska vidare... bah! skit ock att man ska jobba kvällar ibland :p
Lycka vännen, lycka :)
Jag är på om jag fortfarande får sova på golvet hos vikktorius. Palla nordstan...
Tuna? Tuna is worth NOTHING!
Vi behöver fortfarande ett ställe att vara på!!! börja spåna på det istället för att sitta och sumprunka till vilka som röstar på vad.. nån som vet ifall det är nån ball spelning eller ska det bli västerhus i all sin ära?
The_passenger P17 De e ju promoe senare på kvällen på trädgårn... dock 18 år och typ 200 kr för biljett, så det lär väl utesluta en del av sällskapet tyvärr...
alla som bangar hippies är coola..alltså dom fattiga
faty fat faty
invaderZIM palla alingsås
faty fat faty
R0feman P20: Ska du på "träffen" Jag ska till Gbg i helgen... Jag orkar inte läsa alla inlägg, men vart ska "träffen" äga rum?
Forumsignatur <br>
varför vill man se promoe? han har ju tappat all självdistans. den dagen då jag ser honom med en absolut i ena handen, en bigmac i andra och en spliff i munnen, det är dagen då jag betalar för att se honom uppträda.
ingen som vet för mer än hälften ska typ på några skäggiga hippies för 200kr och 50 kr ölen på trägårn
faty fat faty
Ah, Prome är jag inte sugen på att se och inte dra till Trädgårn heller. Skitsamma då.
Forumsignatur <br>
va händer med al5 ,röda,kings head / dyl?!
Producent
2006-10-12 15:42
"Avenyn är för göteborg vad bajsträngen är på en kräfta" bästa!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
jaaag då Daniel är på, han kan supa :P
...
Att gå på Promoe är ju ändå bra lesbiskt.
helt ovärt att betala 200 spänn för promoe när man sett honom 20 ggr innan för typ 40 spänn , och även gratis . dessutom var han bättre på den tiden . o trädgårn suger, dyr öl . vart ska förfesten äga rum nu då ?