I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Jag ringer dig imorgon"

Övrigt - Blandat

   

2006-10-01 17:25

"Jag ringer dig imorgon"

Var ute i fredags med några vänner. Gick till något halvtråkigt ställe, drack en del och pratade. Efter att vi varit där ett tag, så dök min kompis kompis upp - en kille som jag snackat med tidigare både nykter och onykter om allt möjligt tidigare, men hållt viss distans till då han varit smått intresserad av min kompis.

Iaf, blir så att vi sitter och snackar igen, han försöker frälsa mig med nån jäger, sen går jag ut för att röka med min kompis. Får för mig att säga att jag tycker att han är kind of cute, vilket leder till att min kompis går in och puttar ut honom. Står där och snackar ett tag och han föreslår att vi ska gå ut en sväng senare, vilket vi också gör. Tar en promenad längst vattnet, ligger ner på en brygga och kollar på stjärnorna och strular. Fortsätter så fram till att vi ska åka nattbussen. Han vill ha mitt nummer och han får det och säger "Jag ringer dig imorgon". Jag tog inte hans nummer, då jag varken hann eller ville känna mig frestad att ringa om han inte ringde mig.

Och nu vet jag fan vad jag ska göra. För nu har han inte ringt. Och det är frustrerande. Antingen kan jag fråga om numret av min kompis och ringa, eller så struntar jag i det.

Vad skulle ni göra i den här situationen? Svälja er stolthet och ringa - trots att killen/tjejen kanske inte alls vill att ni gör det eller strunta i allt? Och ni som brukar säga "Jag ringer dig imorgon": om ni inte brukar ringa som sagt, varför?



Delam tange barat