I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Minnen från whoa

Övrigt - Blandat

2006-09-28 19:57

Minnen från whoa

Minnen från den goda tiden i början av 2001 när man satt och tjafsade med derhundt och andvände skitkassa battles som tidsfördriv. Minns även nån riktigt grym rappare (Tyckte jag på den tiden) va vad det han hette? han droppa ofta feta stuffs i keystyle. "Din flickvän tar med stock än ett pappersbruk" nåt liknande körde han. Det enda jag minns förutom att han var eliten här.

/ Daniel

lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2013-06-06 00:27
asdöd: kanske är indier...
Redaktionen

2013-06-06 12:22
asdöd beklagade sig även i tråd om att han inte kunde sluta sitta som en bög, vill jag minnas.
namaste

2013-06-06 15:20
Haha, ja det är ju jääävligt jobbigt att sitta som en bög... eller va? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-06-06 15:37
Jag minns i natt att jag för en gång skull fick starta nattråden!! :D
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-06-06 16:29
Pft! 00:00 mins Manel, annars blir man strutad i hörnet! ;)

Stanislav, någon?

2013-06-06 16:51
Jag saknar Latmasken och Holken i blandat. Mer ärliga människor får man leta efter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-06-06 17:20
Var inte stanislav någon skitdålig rappare som levde på kompispropps?
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-06-06 20:27
Han släppte den här sommarplågan iallafall:

Producent

2013-06-06 23:18
Haha, härligt med massa sköna gamla beskrivningar, kul trådar osv. Vissa trådar var så sjukt hilarious!

LYSSNA NU WHOA ADMIN!

Ni måste göra en "Hall of Fame" sektion där de absolut bästa trådarna hamnar! :)

//Paz
Toastare

2013-06-07 14:28
Haha bukiskartan ...den finns bara mentalt. Men det var en sjukt rolig kväll den kom till!
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2013-06-07 23:28
Fortfarande ingen som har skvallrat om de där ökända knullfesterna som jag hört om, lol.. Inte rent bokstavligt talat då men att typ whoaiter träffas, blir fulla och att det är en jävla massa liggande fram och tillbaka, ^^

2013-06-07 23:37
Doggsonlol skrev:
Vad hette den där snubben som verkade hata sin syrra?

Var något ryskt namn tror jag, men han verkligen hatade henne. Var väl nån tråd han hade slagit ner henne nerför en trappa o_O Sen var förklaringen till varför han gjorde det alltid rätt udda och ofta över petitesser

Känner verkligen igen det här, riktigt roligt.
Hans syrra var väl skyldig honom lite pengar någon gång och han slog henne. Han gick väl med på att man kanske inte ska slå och spotta på henne för en liten summa men var det typ 20kr eller mer så var det okej.
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2013-06-08 08:12
Jag minns mest alla mordhot från klottrare när deras trådar med på tok för mycket info, självpropps eller nonsense åkte i papperskorgen.
Undrar om jag kommer bli bannad nu av ren princip, men gangtapes!

Även mitt absoluta hat för en annan i dåvarande adminkåren som fortfarande brinner starkt i mig.

Jag vill inte se min plats på buskiskartan. Det är nog på tok för många trådar på den.
Inga minnen av några direkta "knullfester" men jag har delat säng med en del whoaiter under dom här 12 åren. Jag var även förlovad med en ett tag.

Redaktionen

2013-06-10 08:20
Machete skrev:
Haha, härligt med massa sköna gamla beskrivningar, kul trådar osv. Vissa trådar var så sjukt hilarious!

LYSSNA NU WHOA ADMIN!

Ni måste göra en "Hall of Fame" sektion där de absolut bästa trådarna hamnar! :)

//Paz

knappen längst ner i mitten = lägg till favorit

bra skit
namaste
Producent

2013-06-10 15:38
knappen längst ner i mitten = lägg till favorit

bra skit

F A I L !

Såhär menar jag såklart, :)

//Paz
Producent

2013-06-10 15:39

2013-06-10 19:33
Machete har en bra idé!

P.s. Jag vill läsa pannkakstråden igen! :(
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-06-11 17:09
Om jag säger Nazkar (stavning Nazcar?), vad tänker ni då? :)

Har bara ett vagt minne av att jag var väldigt road av honom.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Poet

2013-06-11 21:45
Nazkar var rätt aktiv, vet inte varför jag kommer ihåg namnet. Men kommer inte ihåg så jävla mycket annat om han
I.C.T.W
Ill be heading out soon