Fyllekäk!
Varför blir man så otroligt hungrig? När jag kommer hem från krogen dukar jag upp världens buffé hemma... Vad föredrar ni att käka?
Mackor och cola :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
mackor :D
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
brukar väl oftast bli nudlar i brist på annat
en big mac meny + extra cheesburgare...och en massa goda dippor.
We call them winerbrods.
man beställer en höglandare speciall. 150g hamburgare x2 becon x3 ost x2
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
vem fan pallar laga mat när man är full. det blir lokala pizzahak/mcdonalds elelr så får man gå hem och däcka :)
Forumssignatur...<br>
tunnbrödsrulle på maxigrillen björnsträdgård
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sibylla, no discussion. jag brukade ha en vana att laga willys kebab i ugnen när jag kom hem helt smashed. tyvärr var det också så att jag somnade ifrån dom och farsan fick rycka ut när brandlarmet drog igång.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
kycklingkebab med fetaostsallad eller en vanlig falafel brukar det oftast bli...
bakar ihop en kladdkaka, eller dricker apelsinjuice. elelr käkar glass.
Delam tange barat
Jag kör nog nästan alltid på kebabrulle :P Nackdelen med det är att man mår fanimig inte godis i magen efter en sån på fyllan! Att laga mat när man kommer hem är inte att tänka på, eftersom att jag aldrig kommer så långt :P
U like it, don't ya?
Max orginal mål
skojjainte
Nödbroms: ÅH JA! Så gott så man får orgasm! Dock finns det inget Max här i Nyköping =/
U like it, don't ya?
Zän: Japp, men Max slår fan kebabhouse hårt :P Men när George arbetar så är det tveksamt ;) Hans kebabrulle är som en underbar gudastav! :D haha
U like it, don't ya?
Precis :P Om man inte orkar pallra sig ner till vipsen, men vem fan vill stå och käka med en jävla massa rääägers och hobbynazis... Men en hamburgare på lyran är nog fan det godaste! Körde en as god i Eskilstuna, räksallad och bacon på burgare! Det var helt sjukt gott, tro det eller ej :P
U like it, don't ya?
hehe precis! Okej, ja den fronten har jag ingen erfarenhet av så jag vet inget om fyllekäk utan kött i faktiskt :P
U like it, don't ya?
pizza med nån god sås.. eller nån baugett. eller dra hem o laga vad som nu finns.. (laga = värma)
Skivsamlare
2006-09-27 22:22
Kycklingrulle med Currysås eller ngn schyst pizza, typ capricosa med strips och kebabsås. Funkar lika bra som bakiskäk också.
Zän: Haha en gurka kanske? ;) Nej men jag måste fan testa falafel någon gång! Har aldrig fått arslet ur vagnen och beställt det :P alla tycker det är skit gott verkar det som!
U like it, don't ya?
Zän: Hehe ja, jag får väl ta det på Lördag när man är ute och röjer! Btw, har du hört talas om jamet i norrköping på fredag? Danish och massa sköna ska lira! Sen är det battles och sånt shit :P Verkar bli fett!
U like it, don't ya?
Zän: Ja, klappeti! Danish, kung ju! :D Sober, Mickelito, Chooti, Aryan m.m. ska dit! Okej to bad, det kommer bli feting asså :P
U like it, don't ya?
Sojakorv (med ketchup, stark senap och rostad lök) från Maxigrillen. Ibland, när jag vill lyxa till det, tar jag en fransk sojakorv.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Zän: Hehe tack du! Och detsamma till dig, en syster kan man alltid ha kul med :P Typ Monopol-Marathon! Åh ja, det här väcker minnen ;) HAHA
U like it, don't ya?
Donken cheeseburgare med Bearnaise dip står på doktorns ordination
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Zän: Haha rave-party medans syrran ligger och nannar ;) Haha nej dom minnena är för hemska för att prata om! :O Hehe nejdå sådana minnen har jag faktiskt lyckas undvika att få :P Monopol är nog inte riktigt min grej, är för ha-galen :D
U like it, don't ya?
Zän: Haha ja, klassikern supa-ner-sin-lillasyster-på-en-fredag är alltid en hit bland polarna :D Haha ja monopol suger riktigt stenhårt :P Må han som uppfann det äta en hel gurka och kvävas!!!
U like it, don't ya?
Zän: Hehe sant, men som du säger, det är det värt :) Haha deal! Han ska dö :) Jafan, bra initiativ! God natt på dig!
U like it, don't ya?
vilken jävla chatt det blev hahaha
Jobba jobba, kämpa och slita
HAHA vem fan i helvettet bakar kladdkaka när man är svinfull, det får fan bli mat som nån annan har gjort åt en annars är man inte full!
www.gbg031.se
Producent
2006-09-28 00:15
En massa jävla friterad kyckling, skär kyckling filéer i bitar och krydda ordentligt, doppa i vetemjöl, fritera, till det vitlökssås, yummie yummie ! Bästa fylle käket
Since 1984 @realgizlee // twitter
asså fan e ni fulla eller nyktra när ni har erat "fyllekäk" ? orka laga massa mat när man knappt är packad som ett as
www.gbg031.se
ordet "knappt" ska inte ens vara med inlåägget vet inte hur den kom dit
www.gbg031.se
Jag blir som en robot... kan stå och kocka skitlänge!
åh åh åh, favoriten är folkets kebab på hornsgatan (fast jag skulle aldrig sätta min fot där på dagtid), annars slinker det mesta som sagt ner! donken, bk, matrester (hemma alltså haha), varma mackor, nachos, vadsomhelst som är onyttigt och salt typ.
ni hade dött om ni fått drämma en amadeuskebab varje lördagkväll när man är på lyset. Första tuggan är som att gud öppnar upp pärleporten den är sveriges bästa kebab no doubt.
SKU - SKU - SKULASON!
Kebabrace är skiten! Kebabtallrik eller kebabbaguette! \o/
Look with your own eyes - See with your own mind
Ämli F18 i Helsingborg. du borde testa. Det är magi på hög nivå.
SKU - SKU - SKULASON!
när jag vaknar kan jag knappt få i mig lite godis, går bara inte äta! även ifall jag inte mår illa eller så! men sen några timmar senare, ja då jävlar kan jag käka :/
Forumsignatur:
pizza! med oxfilé o benaissås (stavning)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
maran haha jag bor ju i stockholm. men om jag är på besök får jag prova
Orontes naturligtvis, blandad kebab-falafel
Ämli F18 hehe ja det måste du göra om du har vägarna förbi :D du kommer inte att ångra dig det lovar jag :D
SKU - SKU - SKULASON!
asså, Greken på Medis är ju ett måste varje fyllekväll!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
haha ja greken har man gått förbi nåra gånger också. men det är inte så kul att vakna och lukta gammal tzatziki + sprit :D
käkade double texas cheesburger meal på bk sist ja va ute. fan va det va gott!!
mosbricka ben and jerrys cheese bite mmmm
Några french hotdog menyer på Shell! Möjligtvis en kebabrullish också. Ohlalaaa ..