I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite ångest/orolig för mina rökvanor (inte cigg)

Övrigt - Blandat

   

2006-09-27 16:53

lite ångest/orolig för mina rökvanor (inte cigg)

jag vet att det finns ett jäkla gäng som röker bra mkt mer än mig, men som det ser ut nu röker jag kanske 3-4 gånger i veckan, typ 2-4 spliffar per tillfälle.

har alltid vart ganska skeptisk till det just för att det finns så många olika bud på hur skadligt det är och det bästa är ju att inte röka över huvudtaget. men jag undrar då hur mkt man måste röka (även om det inte går att säga exakt, från person till person osv.) innan man skadar sig själv, främst då hjärnan. man fick ju lära sig i skolan att fettvävnaderna försördes och signaler i hjärnan inte kom fram riktigt.

känner mig inte på ngt vis konstig eller ntg nu, inga bieffekter, jag klarar av min vardag som består av plugg på universitet och jobb, fotboll etc. jag fortsätter gärna att röka för det är ju så grymt avslappnande. alla jobbiga tankar försvinner och man sover riktigt riktigt bra på natten (har haft en del sömnproblem tidigare).

detta är helt seriöst så jag uppskattar seriösa svar. ha d gött.