God kebabpizza i Malmö
Godafton gottfolk. Jag har redan tittat i gamla trådar och hittade inget givande. Det är så att jag har flyttat till Malmö. Hittills har jag funnit att falafeln är godare här men till min besvikelse så är kebabpizzan inget att hänga i julgranen. Jag vill verkligen få tips med detta. För jag saknar fasen stockholms kebabpizza :( Hjälp mig whoa.
But for what it's worth yo, I got no regrets
testa Ti amo. Jag gillar deras vegetale där.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
monthana Det finns jävligt schysst falafel-pizza på Pizza Picasso på Värnhem. Men jag har inte hittat nån bra kebabpizza än...
Jag har inte ätigt så många men Limhamns är sjukt god!
Shut that mes!
Dågge Men är de lika juicy som de i Stockholm?
hur smakar den här sthlmskebabpizzan då?! annars...det stället..på rosengård..vahettere..chicken kings? falafel/kebab kings? kommer inte ihåg...ligger iaf på rocents parkering...deras kebabpizza e god.
Amra Sthlmskebabköttet är helt juicy och mycket av det. Här fick jag pizza med typ 10 kebabbitar lite glest utspritt på pizzan :(
Det liknar tjockisar i USA :P
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frukta ej monthana, malmös utbud är enooormt. du kommer hitta en bra kebabpizza, gäller bara att plöja genom alla dom kassa ställen först gullet ;)
al3 Tack! I totally forgot about it!Amra Palla slösa cash på äcklig mat :)
smutsig_slampa Vad har du för problem då, fuckface?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Hanal Tack! Det skall jag lägga på minnet. Nog värt att dra dit och käka när jag är i Lund :)
Hanal jaha? Jag tipsade om en pizzeria och sa att jag gillar deras Vegetale (jag äter inte kött) och att det antagligen är lika gott med kebabpizza där med. VAD är det med folk på Whoa? Tröga eller allmänt dryga?
jennie-is-back Köttiga ord för en vegetarian att ta i munnen. Jag har kollat runt lite på olika bilar, skulle du kunna tipsa mig om ett bra flygplann?
Japp, precis som Hanal sa, Avesta, ligger precis vid Centralen, bara ta tåget dit =)
Toastare
2006-09-26 18:43
åååå avesta, lätt bästa kebabpizzan/pizzan/kebaben i hela lund... jag gillar iof min pizzagubbe här också...men han borde baka godare pizza
Jag skyller allt på Emma!
Monthana// kebabpizzan är väl sådär här. Det du istället ska satsa på i Malmö är vår motsvarighet till som är godast i Sverige. Vår Gyrospizza. Den finns allra godast på Maraton Pizzeria på Dalaplan. Kallas för marathon special.
smutsig_slampa nej, men jag kan tipsa dig om en kurs i stavning.
Ska man äta kebab pizza så ska det vara på Rhodos i landskrona .!!! världens goaste,
Landskrona Skånes stolthet
jag vet inte vad tråden handlar om...men pizza kanske..jag kom å tänka på en pizza som jag hörde fanns i Skellefteåcalskroveen calsone men ett inbakat skrov för er som inte vet vad ett skrov är ...ett Mål eller vad ni nu kallar det, med burgare och pommes..jag har bara hört om det, aldrig sett det!
socissi.wordpress.com
Alltså, tråden handlar om god kebabpizza i Malmö , nuttin else Men jag skall nog testa den på Dalaplan. Nog värt att prova, aldrig ätit gyrospizza förut.
De finns en gym gyro-pizza på "Gyros", nära Nobeltorget. Det ser ut typ som en grekisk resturang, och de serverar lite typ grillspett och sallader och grejer, men deras Gyros-pizza är fan grymmast!
smutsig_slampa och jag försökte tipsa om ett bra ställe.
gud vad tjabbiga ni e . då kan jag tipsa om allegros gyrospizza aswell! den här greken kan ni finna på bergsgatan, samma gata som kb. fast hans pizzor e iofs inte lika goda längre, men dom e fortf. brå!
Ramona har numera fina kebabpizzor. Tidigare var det mög men nu är det toppklass.
Pizzeria Special duger också, även om dom inte har stora kebabmängder som du verkar eftersöka.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
jennie-is-back: du misslyckades...
Lazios vid värnhem har rätt god.
För att det är ute med forumsignaturer.
Måste också nämna avesta pizzeria i lund! Utan tvekan den godaste kebebpizza som finns...
Okej nu summerar vi dåGyros/gyrospizzor Maraton Pizzeria på Dalaplan Gyros, nära Nobeltorget Allegro på BergsgatanKebabpizzor Ramona, Amiralsgatan Pizzeria Lazio, Värnhem
Jag funderar på att dra till Marathon nu, är skithungrig. Frågan är, är det värt det?
Pizzeria Donau vid Vandrarhemmet i Eriksfält/Mobilia har en jävligt välbakad kebabpizza. Åt den förra veckan...
jennie-is-back - uppenbarligen...
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
glöm för guds skull inte bort Avesta pizzeria i Lund nu, du kommer att drömma härliga drömmar efter att du ätit en kebabpizza special med vitlökssås
ask Beavis, I get nothing Butt-head
monthana säger som Hanal P21 Avestas kebabpizza här i lund är brutalt god. nu ligger det iof. inte i malmö, men om du har vägarna förbi så att säga.
don't watch me, watch yourself
Donau har jag åkt förbi minst 50 ggr, kanske borde stanna där då :) Jaaa, jag SKA till Avesta när jag väl drar till Lund. Jag lovar.
haha whuut jag bor i avesta !
Toastare
2006-09-29 19:44
ja, men avesta heter nog egentligen ávésta om man nu ska försöka skriva det fonetiskt.. men har blivit Avesta i folkmun..
Jag skyller allt på Emma!