I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om ärr, brudar och sex.

Övrigt - Blandat

   

2006-09-25 12:39

Om ärr, brudar och sex.

När jag snubblade in i detta hiphopforumet kom jag att tänka på att skriva ett inlägg som detta. Det är kanske hiphop att ha ärr. Men eftersom jag inte är hiphop, har ärren i ansiktet (kläm inte era finnar, kära pubertetsoffer, och bråka inte med er storasyster om hon är större än er och dessutom har vassa naglar) och lyssnar på jazz har jag kommit fram till att jag gärna skulle bli av med dem. 

När jag googlat finns det alternativ från himmel till helvete och fullkorn. Jag blev trött i lilla skallen av all denna information. Därför kom jag att tänka på mina små ovänner på communityn. Kanske de rentav har egna upplevelser av ärrborttagning. Kanske de rentav skulle knäppa ner några rader med sina flottiga fingrar och belysa en konfunderad ung man. 

Jag frågar er alltså, hur bli av med små akneärr, och gamla systerskrapningsärr? (Det ordet existerar, Nya Ord kap. 19, s.186)

Brudar!
Sex!