Bullkallas i Majorna/Kaptensgatan
Vi håller på och baka fasligt massa bullar! Jag, pombe, hmd. Vi tänkte att folk kunde komma och käka lite bullar med oss. Ta med lite virke som saft och sånt. I vårat förvirrad tillstån börjar det bli mer och mer bullar. Kom hit nu!!
Hahaha - om jag hade bott i göteborg hade jag inte bangat en sekund ! Lysande initiativ ! :D
Hahaha ja det e gubbchill här! Vi lyssnar på calypso och hmd är degmästaren!
jag vill komma!!!! faaaaan att jag bor i sthlm nu! : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
haha.. hmd var redo för attslänga in degen i ugnen men kom på att den måste jäsa lite först... menar föresten att bullarna ska aa fixas innan ugn... äeee hhaha =)=)
Empress
fan att ingen norr om polcirkeln vill bjuda på bullar nångång..
Men lika glad är jag för det!
fan folk utanför götet verkar ju vabullmaxxare ta en hemlig taxi allihop =)
Empress
haha vafan.. upp tidigt imorgon ju. varför så sent!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan va nice..o fan att ja flydde staden då!:( annars hade ja kommit dit me en säck o en klubba o klubbat ner bullarna, stoppat er i säcken o kubbat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha. kanelbullar? då kommer jag.
Rolfi hhahahahah! Ska du klubba ner bullarna fö att ta oss? Pombe hälsar at du är Gävls största bullmaxxareaquasky KOM OCH TA EN BULLE NU!
ozz ja vafan troru? hur fan ska ja annars kunna froda? maxxare? ja! bullBaxxare? JAA!!!
besserwisser1 Nja knelen var slut men vi har vanilj =)
mantis haha nä käka nyss massa kaka ;D
mantis blä! vaniljbullar är sällan goda :/
aquasky Kom med saft så kanske du blir hungrig på vägen!
ååååååååh men seriöst! ge nåra bullar till hunden som han ska ta med upp nästa vecka!! vaniljbullar is the skit fan!
mantis nä men spårvagnsnbyte o sånt.. tvärjobbigt ju
åååh, vaniljbullar!!! måste ha bullkalas i sthlm när vi flyttar. åh. bullar!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
bara ja hade en ugn hade ja fan haft bullkalas själv just.nu!
Råfffii Ta med dej el hundo och kom till sthlm så blir det bullkalas el tyresö!
fan va dåligt uppstyrt bullkalas!
bullkalas.. gulligt
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
va fan, fel sida stan. Jävla upperclass kids. Särskillt du pombe
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
som sagt fel statsdel. plus e på jakt av de gooooaaa
vem fan ör hmd? Nu blir jag nervös
bullar = kärlek . ja sa mää ha bullkalas...
r0fe säg det bara snabbt flera gånger om..hmd hmd hmd hmd... så fattar du säkert
haha mantis kavlar nu degen med en ytterst intressant "kavel"!! (ingen dick) ROfeman vafaaaan :P vi kan elda här om du dykerupp i din alldagliga muppdräkt!! men vi bränner inte bullarna,, vet nån hur vi ska gå till väga har inte bullformar eller så funkar det att lägga bullarna på foliethmd hävdar: nu är bullrullen uppruullad och klar att styckas! mm, bulldeg!
Empress
HMD ORKAR INTE LOGGA UT:kinky_jojje låt dig inte luras men detta är äkta du har hmd's ord ;-)
Empress
lägg dom på 100 st ihopklistrade rizzla testa...
pombe: Jag orkar inte komma är i dom fina kvartern ska snart åka hem och sova. Fattar intehur du pallar jobba så som du gör och vara ute och ränna om nätterna föresten. Har du min lord som du lova?
jag kommer. vart är det mer exakt?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp geees! är lagboken din stora kärlek? på riktigt?
Rolfi nej.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp Ekedalhållplattsen. Stå där och hojta, vi har fönstret öppet!
PUH! chock deluxxe!!
mantis kan jag kvarta där eller? ska till skolan imorgon.
hmds nr: 0704244742! Ring när du är framme!
hahaha shiet skall folk ditt :P
hmd's update nr 2: ELVIS IS IN THE BUILDING!!! eta: 20 min o, b
tekone det där är göteborg...göteborg + vaniljbullar = RIKTIG JÄVLA GALENSKAP!!!!!!
btw, hälsa hmd att jag är ganska många steg närmare tröjtryckningen tillsammans med en annan partner;)
mantis varför fixar ni inte bullkalas i johanneberg istället så man slipper åka så långt? ogenomtänkt... :D
back like cooked crack
Someone been smoking dat ganja
Red Motion Music
junior-maze reeeeeeeeeeeeeeeedannnn! :P
kan inte ha bara vairt bullar ni har käkat?