I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snokande blickar på krog/klubb

Övrigt - Blandat

   

2006-09-24 20:33

Snokande blickar på krog/klubb

Jag blir alltid lika förvånad varje gång. Ni vet vad jag snackar om. Du är ute på nån klubb/krog och har kul som fan och sen händer det. Du känner blicken bränna hål i nacken och förstöra frisyren du kämpade med 2 timmar tidigare. Lite tveksamt vänder du dig om och möter den mest fasansfulla blick  du nånsin erhållit från en totalt främande person. Vem i helvete är det där, tänker du och varför blinkar hon aldrig.

Självklart känner du inte henne men du kan ge dig fan på att hon vet precis vem du är. Efter lite stockholmssnokande får du reda på att tiny-never-blinking-bitch har haft ihop det med en killkompis. När du och nämnda killkompis utbytte vänskapliga blickar och snackade skit sket hon knäck och spärrade upp radarn. Efter lite om och men fastställer jag att sådana blickar är att föredra framför en sarkastisk blick tillsammans med ett hånleende a la cheshire cat. Tiny-never-blinking-bitch kan ju omöjligtvis veta att tankarna som for i huvet på mig när jag och den åtrodda killen pratade med varandra var Jag undrar om jag kan ta mitt Tony Hawk rekord ikväll, I feel lucky! och   Hmm, jag har fan inte onanerat på 2 dagar, DET måste vara ett rekord.  Men whatever liksom.



Så om du ser ditt ragg prata med en okänd tjej/kille vem får onda ögat och varför? Borde det inte vara personen du träffar trots att han inte har lovat dig evig trohet?

Snokar du upp information om ett span eller väljer du att ignorera skitsnack du får höra?

Vilken roll har du oftast, den som får blickar eller den som ger blickar?


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.