I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fotobutiker Sthlm

Övrigt - Blandat

2006-09-24 03:08

Fotobutiker Sthlm

Yes hello. Jag är i behov av 120film, och jag är inte så insatt i vad stockholm har att erbjuda i fotobutiker som har öppet på söndagar. Någon som vet?

Ja, jag har googlat.

U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-09-24 07:20

2006-09-24 09:44
solna fotocenter ! bäst :D
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-09-24 10:13
chisel
tack! bra att ha sen också antar jag. inte en jävel har öppet på söndagar.

nashe
är det så..
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-09-24 10:22
jag skulle satsa på att scanna av köpcentreumen, kista, farsta osv. nån borde ju ha en välordnad fotoaffär. finns en bra i fältöversten vet jag.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2006-09-24 10:27
ja, det lutar lite åt det hållet nu. skippar nog kista ändå. stort men värdelöst.