I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

halmstad!

Övrigt - Blandat

2006-09-22 13:59

halmstad!

ok... har precis flyttat till staden halmstad! känner nobody... hmm känns lite b o gå ut o ragga ensam på krogen... får en att känna sig som en olycklig 50 årig kvinna som hade en karl i livet när hon va 24... men men
någon som evt ngt KUL man kan göra i denna staden????vart finns folket som älskar droger lyssnar på rap och har häng på sina brallor och åker skateboard????

ja ja har då inte sett ngra ifall  .......

Producent

2006-09-22 14:02
finns i götet len!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-09-22 14:05
vart finns folket som älskar droger?
förorterna!

lyssnar på rap och har häng på sina brallor?
fritisgården!

åker skateboard?
vänta ett halvår tills lupe fiascos push kick slår igenom så kommer alla kidsen sketa
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-09-22 14:27
Call me baby!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-22 14:40
snabb guide till halmstad:

1. gå till new bar (om det nu hette så)
2. sup som helvete
3. gå eventuellt till biljarden
4. fortsätt supa.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-09-22 14:41
btw e inte halmstad fylld med värnpliktika?

gå loss å festa med ett kompani :)
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-09-22 14:42
Bodde där ett år för ett par år sedan, fanns inte speciellt mycket att göra där.

2006-09-22 14:51
  • Frigolit

v
    älkommen till halmstad ,

en fin stad men för många fjortisar dock, det ju fredag idag
så du kan antingen dra till:

• B&b (som ligger bredvid stadium)
  • Mårtenssons (som ligger vid norre katts park)
  • Lilla helwetet (som ligger vid nissan)
  • Harrys (som ligger vid mc donald's i stan)
  • Bond ( som ligger i stan vid p-huset)
  • Valentines (som ligger vid vallgatan)
  • Bongo (som ligger bortom tågstationen)

Kommer inte på mer ställen, men du kommer skaffa vänner snabbt, och droger och sånt gillar jag också så vill du ha umgägne hojta till :P..
gå ut i stan ikväll så hittar du säkert en massa ,du har andersberg som är blatteställe, så har du tylösand som är en av sveriges rikaste ställen.

vart i halmstad bor du förresten ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-22 16:09
om inte annat så kan man ju ta busse ut till tylösand och äta sand och dricka öl runt en brasa
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2006-09-22 16:40
Du måste ju givetvis hälsa på Basshunter ;)

2006-09-22 17:08
jag känner två tjejer i halmstad. dom är bra. johanna & amy heter dom. jag kan ordna en blinddate åt dig med dom!

2006-11-07 08:37
keffo sluta ljug.

halmstad är kul!

frigolitbeat jag ska personligen roa dig om du tycker det är så tråkigt.
jag flyttade hit och det känns inte som jag vill flytta härifrån eftersom jag har så kul!!
vart i halmstad bor du?