I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kryss (*) Listorna ett vanligt fenomen.

Övrigt - Blandat

   

2006-09-21 13:41

Kryss (*) Listorna ett vanligt fenomen.

Eftersom jag har vart så duktig iskolan så är jag ledig idag :)
Jag har lite tråkigt så jag startar en ny intressant och väldigt spännade tråd här på who "host"

Lite titt som tätt dykter de upp lite här och var på internet. Allt ifrån Helgon till Whoa till Playahead + Lunarstorm ja lite här och var lite vanliga ungdoms sidor folk fördriver sin tid på. Kanske på andra sidor också :-O
___

Ni har säkert sett de här listorna
Sätt en * i rutan ( )
om rutan är tom = NEJ
om rutan har en * = JA 

Ni förstår säkert själva poängen men försäkerhetskull gör jag upp en liten lista för att folk ska förstå
___

Har du brytit ett ben ( ) = Jag har inte gjort det så då blir den tom
Har du pussat en hamster (*) = Ja det har ja gjort däröfr en *

Samt efter själva svaret (*) kan man skriva en lite notis , varför när var och hur om man har lust.
(*) Jag pussade hamstern för dne var söt.
__

Så nu till själva grejen. Nu är det ert uppdrag ta fram era egna listor och listor som ni har fått ifrån folk och lägga upp dom här på den här i topicen så folk har lite att svara på :) och ni andra så klart också en rikigt bra sätt att lära känna varandra på och som KILLER TIME

Tack så mycket / Nu ska ja till friskis&svettis

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.