I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tipsa om 3 saker i ett!

Övrigt - Blandat

   

2006-09-20 00:27

Tipsa om 3 saker i ett!

Istället för att förpesta detta forum med en massa topics så slår jag förhoppningsvis tre flugor i en smäll genom att rada upp mina frågor här, de lyder;

1. Jag ska på något som ska föreställa en date på fredag. Jag vill ha tips om aktiviteter eller vad som helst istället för den där vanliga men ack så tråkiga fikan. Obs. Inga fjanterier som bowling eller något annat sossigt..

2. Har varit bortrest det senaste året, och nu när jag väl är hemma igen märker jag att jag nog fan ska ta och sticka igen. Känns som man får passa på att leva innan studierna drar in en i ett akademiskt virrvarr av tentor och föreläsningar. Så jag undrar; Har någon tips om bra hemsidor för att hitta kryssnings- eller beach resorts jobb (fr.a bartenderjobb)? Är det någon som till och med har varit och testat på det, isf hur var det? Eller om det till och med sitter någon som ruvar på en släkting i Whistler/Blackcomb som driver en nattklubb?

3. Hur är Uppsala som stad? Någon som studerar där som kan ge tips om does & dont's? Om man vill införskaffa sig en sjyst bostadsrätt på en finare adress, vart ska man bo då?

Kan ni inte svara på alla tre så tycker jag iaf att ni kan nöja er med en och berätta någon trevlig anekdot så här runt midnatt.

tack på förhand.

My Louis slippers, polo top
linen shorts so my balls dont get hot